Är jag förvånad över att de e just mig det händer....?

Nej! Är inte ett dugg förvånad..
Började i mors då jag gick till jobbet.. Hade ju snöat rätt mkt under natten alltså var de halt ute.. Alltså betyder de att de e då jag halkar som mest.. Halkar ALLTID.. Vet nte hur många wurpur jag gjort undermina dagar..
Idag ialf gick jag till jobbet.. Hann & jomma till Skeppa bakom buskarna då de sa shuuppss.. Helt plötsligt tittar jag upp mot den gråa himlen & känner hur ont de gör i ryggen.. Har alltså halkat & slagit i ryggen en aning..
Helt automatiskt svor jag till & sa de fina kvinnilga könsordet med det stora F:et & avslutade med "min rygg". Jag trodde ingen hade sett men helt plötligt hör jag en manlig röst säga "ja där får vi verkligen hoppas att du inte har ont" (han kommenterade alltså F-ordet). Ja skratta till lite nervöst & kollade honom & sa "skoja bara" sen gick jag upp som ingenting & fortsatte min vandring till jobbet.... Är inte alls förvånad över detta.. Pinsamt som fan däremot..
MEN om ni tror att dagen var slut på pinsammheter har ni fel...
För eftersom jag jobbar heltid har ag alltså lunch varje gång jag jobbar..
kl 14 gick jag in i lunch rummet & öpnade kylskåpet & tog ut new yorker påsen med min lunchlåda i.. Mami sa att de var kött med potatis i idag så jag tog lunchlådan med kött & potatis i & värmde som vanligt & åt upp.. Efter jag ätit den fjuttiga lunchlådan går jag till kylen & ska ta fram min dricka.. OOHHH FY FAN där ser jag en new yorkerpåse till.. Saken var den att jag undrade varför mami gjort min lunchlåda i en B-låda.. Men hur som helst kollade jag i den påsen & ser en vädligt bekant lunchlåda.. öppnar den & ser till min förvåning att de även är kött & potatis i den med.. HELVETE! jag har alltså ätit upp en annans mat idag.. hahahahahhaahhaha de gör jafg ju riktigt bra... Men som sagt jag är INTE förvånad....

Idag på jobbet fick vi ju även helt plötligt en del utav oss ha privata samtal med våran chef Patrik..
Resten ska väl prata med honom imorn.. & vad ska jag då säga om detta??
Jag väljer att inte kommentera för blir så less ibland..

Är även lite smått irriterad över flytten nu också men jag lugnar nog ner mig om några få minuter..

Idag har även Mami varit på sitt "andra hem" sjukhiset.. Nu börjar skiten.. Hatar de!

Nej nu ska jag hoppa i säng & läsa i den roliga teoriboken så mami blir glad...

Kommentarer
Postat av: jocke

hehe okej va bra då ==)
jadå det var bra hade varit lite molnigt dom första dagarna men igår hade det tydligen varit fint vädet =) Hm hon kommer hem den 13e tror jag ;)
Okej va kul för dig att flytta, gud va skönt :P
heheh jo dom är väl inte så roliga att få kanske men det är ju tt måste liksom :D
oo va tråkit med inventering då =( men 100% är ju inte helt fel direkt :P
då är det bara seeega som fan ;D
haha oo va jobbigt att snubbla då :O :D
och det där med mat lådan fy fan =( va sa hon som hade den då? hahaha :D eller sa du inget? :P
haha du me snygg Nattis ;) haha :P

2008-01-04 @ 00:17:06
URL: http://kaxzi.blogg.se
Postat av: Sanna

jajamensan, var faktiskt första gången jag använde den :) hihihi det tycker jag absolut att vi bordegöra, någon gång i veckan kanske? Puss, love u 2

2008-01-05 @ 00:23:09
URL: http://saannaaevelynee.blogg.se
Postat av: Emelie

haha va du är söt gumman!
jo jag är i kalmar. åkte i torsdags.
Rätt lugnt o skönt.. men utgång ikväll hihi
jul o nyår va jättebra! själv?puss

2008-01-05 @ 12:12:52
URL: http://emelielj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0