Thomas Sabo

Många som jag känner vet vad jag har tjatat om i 4-5 mån.. Ett Thomas Sabo armband man kan sätta massa olika hängsmycken i som representerar en själv..

Jag ville ha
Handbojor - so står för min vilda sida
VIP - som mer är ironiskt som står för att jag e så känd haha
Delfin - som står för min busiga sida
Pantis - som står för min sexiga sida haha
Eifeltornet - som står för min intresse för resor
Läppstiftet - som mit extrema make up intresse
Klänningen - alla vet väl hur galen jag är i kläder
Converse skon - grym grym grym


 de e bara några av massa till som jag vill ha. . . . .

Och tänka sig för två helger sen fick jag ett - som förlåt present....

Jag älskar de så massa massa masssa mkt & de två hängsmyckena ja fick står ju för som sagt min populäritet haha & för min kärlek..

                            image496

image497


Kommentarer
Postat av: Emelie

jaha okej. Men om det är något så får du säga till.

Vad kul överrraskningsfest. Det blir de nog glada av :) Jo jag kanske ska dit. Får se har ju lovat att gå ut med fler också.

hört att jag har skaffat ragg??

2008-02-20 @ 15:00:56
URL: http://emelielj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0