Micke the man. . .

. . . du e för rolig.. Tack vara dig har man ju så kul på jobbet & dulyckas alltid få fram min flummiga sida.. Flummig = Micka jag & Tina... & micke dina & mina skämt vi har om varandra e ju bara för bra. . . Men snälla, snälla Patrik! Kan du sluta försöka skämta med mig på det sättet micke gör, för de blir ju bara SÅ fel..
Mina smeknamn jag fått efter alla "klädteman" micke så fint kallar de blir bara roliga när han säger de.. Så ditt inlägg idag från ingenstans att jag såg ut som en träsktroll blev ju bara helt galet fel. Om du inte fattade de så skrattade jag åt dig & inte med dig...
Och snälla! Dina så kallade "fiffiga" skämt när vi står & galjar upp käder & du säger "här står ni & hänger". . . . dom är ju bara FÖR dåliga.

Jag skrattar för det är ju så sorgligt när en som är 33 inte kommit längre... Spec när jag som är 13 år yngre är för jävla rolig tillsammans med min bubé Sanna♥. . .

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej gumman jag har fått dina mess men de käns så onödigt att fylla på mobilen för 5 dagar. Jag kan ju heller inte ringa hem till dig längre efter som lilla du flyttat hihi. HUR MÅR DU; ÄR ALLT BRA? Jag saknar dig redan så tänk hur mk jag kommer sakna dig när jag har varit borta ett tag. Jag vill med jätte gärna ses innan vi åker. Min syster har kommit och det är jätte kul=) På lördag ska vi iaf gå ut och det skulle vara jättte jätte kul om du kunde gå ut och kanske ta det lite lugnare. På måndag, dagen innan jag åker pratade jag och Sarah om att ses på dagen och kanske äta eller vad som hellst, hur jobbar du då?? Ring mig gumsan, hem eller till mobilen. Puss

2008-02-28 @ 03:01:08
Postat av: picce

jo de va riktigt fint faktiskt hehe tjöt fr de mest haha.. gör de haha.. skämtar du me mig? de går ju inte att missa lovar ja står där på lörda me kameran i högsta hugg hahahaha... jo då de går bra har precis börjat med examensarbetet nu så de är endel o göra men de rullar på.. skönt o va klar snart faktiskt.. =) jaa du med =)

2008-02-28 @ 12:30:13
URL: http://picce.blogg.se
Postat av: Bubé

Hej mitt lilla "träsktroll"
Vet inte vad jag ska säga.. Är så rörd att jag inte vet vart jag ska ta vägen! Du ska veta att jag beundrar dig så sjukt mycket, allt du varit med om i våras, somras och så allt med Sussi & nu med jobbet. Jag vet att det är en klyscha men du ÄR stark! Och kommer klara av allt i livet galant!

Jag finns här för dig när som helst - som jag skrev på kortet: Jag är bara ett telefonsamtal bort! I sommar ska vi bara, bara ha kul. Det kommer att bli våran sommar!

"Om det här är allt vi hinner med, så håll mig hårt min älskling"
Föralltid

2008-02-28 @ 22:19:58
URL: http://saannaaevelynee.blogg.se
Postat av: Anonym

Gu vad du e tråkig, bara gnäller

2008-02-28 @ 23:20:18
Postat av: jocke

tja natta, kul om han läser detta då :O

2008-02-29 @ 00:13:08
URL: http://kaxzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0