I only kiss kiss kiss when the sun don´t shine....

I know! Är jävligt nörd som sitter & lyssnar på en gammal vengaboys denga hahaha... Men va fan den "råkade" bara glida på haha...

Ida va de ju sobb som låg på dagens schema. ÅNGEST! på höööög nivå...

När jag gick från jobbet kännde jag bara sorg..Fan fan faaaaaan va allt ja kunde säga i stort sett!..
Sedan gick ja till monki & tröstade mig med en stooor påse plus att ja lagt undan en tröja jag bara SKA köpa på fredag.. Men den kosta hoo1300sssttttt så de talar jag inte högt om på hörngatan.....

Sedan bar de upp till Bokbok för att äntligen få träffa Pasciii.. Har saknat henne så grymt mkt & berättade om min STORA ångest.. Men kan lova.. När jag gick där ifrån hade jag världens största leende på läpparna.. Hon ska börja med dansgruppen igen... OOOOHHHHH habibi..... Älskar att dansa för henne... YYEEEESSSSS... ÄNTLIGEN!!!!
Som jag har längtat....
Va så glad så när linus ringde idag sa jag att jag hade något riktigt roligt att berätta.. (de va ju ialf kul för mig att danden skulle börja).. =)))))))))))...

Nu e jag ialf jättteeee glad....



Måste bara få av mig aggretion:

Du är så in i helvete dum i huvudet

Ingen koll har du.. Utan bara säger som du tror de e fast du inte sett nåt

Osocial

En konvesation kan du inte hålla på långa väger

& dina jävla uttalanded du gjort hoppas jag DU åker dit för så JÄVLA hårt..
HATAR dig

En idiot som DU ska inte ha ett nån jobb med människor över huvud taget

Hoppas du åker dit so

Kommentarer
Postat av: Emelie

vad menade du med kommentaren?

2008-02-20 @ 10:45:59
URL: http://emelielj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0