host host

Min hosta gör så ont så att de vibrerar i hela bröstet & min huvudvärk håller på att ta kål på mig... aaaaww.. usch uach..

Är nu hos mami & papi & fått mat... jag njuter av maten på ett annat sätt nu när jag inte bor hemma längre.. MEN måste säga att mina kunsaper i köket e rätt bra.. Har gjort tortelini med kyckling & wokade grönsaker, fläskfilé med ris & ädelost sås. Hawai kotlettmed ris... & de har faktikst vart väääldigt bra... Dessutom har även en flaska vitt vin mitt i veckan blivit av.. Vuxen?! Njaa kanske på god väg.. Ica kort & schanner är fixad.. Citygross kort också... De känns nästan larvigt.. Men känner mig rättvuxen.. När jag handlar kollar jag mkt på jämförelsepris osv. Förr brydde jag mig inte om va saker & ting kostade.. Dock bryr jag mig inte så mkto vad saker kostar när de gäller kläder.. & de kommer jag nog aldrg göra.. Kanske borde bli nervös...

Bara de att jag ska gå förbi saluhallen när jag går hem för att köpa lite saker som behövs i hemmet är ju sjukt.. haha.. sånt fixa ju mami & papi förut.. Men nu e de så att sylten & joggy e slut.. hahaha..
bara de att vönner & bekanta till mig får barn nu känns stort... (jag ska inte ha barn än på ett tag så de va inte så jag mena), men bara de att de faktikst är folk i mn ålder som får barn nu e helt sinnes för mig.. Jag tog studenten för 8 månader sen & mitt liv såg inte ut på de viset som de gör idag.. hahaha herregud va tiden & en själv förändras...
Men jag e fortfarade bara ett barn när de gäller mina kattfasoner.. Vill ha en... som ett barn tjatar ja.. & jag kan fortfarande vara lika flamsig & sjuk sm alltid..
Bara de att Tina på mitt jobb trodde jag va äldre än 0 som jag fyller i år va sjuk.. Hon sa att hon blivit imponerad av mig flera gånger över mitt vuxna sätt... Borde jag bli ängslig över att jag beter mig gammalt?? Eller är de faktkst så att jag kanske börjar bli mogen kvinna haha...
Det är lite roligt ialf...

    

När jag ser dessa bilder är inte de första jag tänker på "va mogen jag blivit" för jag vet hur kul & töntig jag var på dessa kort.. Men jag hade kul det är alltid huvudsaken =)..
Men hur som helst vet att jag frändrats.. Till de bättre eller sämre vet jag inte de kan bara människor i min omgivning säga...
Bara sättet när man träffar Rebecka är roligt.. Tänk hur vi va när vi va små & lekte.. Eller tänk hur vi va eller ialf ja va då vi började umgås igen den där våren & sommaren.. & Nu haha.. Man pratar om hur man upplever det i hemmet osv.. Det är ialf roligt tycker jag när man ser förändring..

Nej dags fär att äta lite efterätt nu=)...
Ciaoo


Kommentarer
Postat av: Sanna

jäklar vilken heeeet bild på oss ! jag är sjuuukt imponerad ;)

"Håll mig hårt min älskling"

2008-02-20 @ 21:58:21
URL: http://saannaaevelynee.blogg.se
Postat av: Emelie

jaha okej... låter underligt.

mm förstår att du vill ut. Måste vara jobbigt att ha det i baktanken hela tiden.

Skulle ju vara kul eftersom jag inte träffat dem på hur länge som helst. Men får se. Jo precis. Livet går ju vidare och det är klart ni alltid kommer vara vänner ändå. Det har ni ju alltid varit på ett eller annat sätt... om du förstår vad jag menar. Samma gäller ju marco nu. Vi ska försöka ses o så. vill verkligen göra det eftersom vi inte gjort det sen jag åkte tillbaka till kalmar efter jul och nyår.

Jaha okej.. haha jo man fattar ju rätt sanbbt att man kommer från norrköping hehe. Rykten är ju både du och jag rätt vana vid, vid det här laget. Man får ta allt med en nypa salt helt enkelt. Men just nu är jag singel och är rätt nöjd med det för tillfället. Får se hur det bli mellan marco o mig i framtiden. Kan ju inte säga att jag inte saknar honom direkt. Inte så konstigt kanske.

Dags för tentaplugg... Hoppas allt jobb går bra och att du börjar känna dig hemma i den nya lägenheten :)

2008-02-21 @ 11:10:26
URL: http://emelielj.blogg.se
Postat av: Picce

haha han får ta o mogna snart tror ja haha..fast ioförsig min bror som e över 30 spelar fortfarande så de e nått fel på sånt där haha.. ja du haha väntar på inbjudan ;) neevars hehe.. åå va kul ja ville me gå på kent.. denna helg va de fullt upp min syster gifte sig.. såg din bror på bröllopet frästen hehe.. han kände tydligen min systers man markus hehe.. men ta hand om dig tjejen.. hälsa spelnörden..

2008-02-24 @ 20:26:53
URL: http://Picce.blogg.se
Postat av: linnsan

nu är det så enkelt att.. JAG SAKNAR DIG FÖRHELVETE.

2008-02-28 @ 23:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0