De var för tidigt

I somras pratade vi, skrattade vi & du sa till mig att inte låta killarna slänga i mig från bryggan... Om de gjorde de skulle ja ropa på min janne banan....

Minns när jag var lten & dina barnbarn va ute på landet & vi tre (ja, jessica & Josefin tvillingarna) lekte indianer i skogen.. DU janne va hövding så klart & sen åkte vi en sväng med din båt....

För tre veckor sen fick du ett "astmaanfann" som visade sig vara lungcancer.. De spred sig sedan till magen & du orkade inte längre... Igår somnade DU in & jag vet inte vad jag ska säga.. Tänk 3 veckor gick fort.. FÖR fort.. Tycker inte att 65-68 är någon ålder att gå bort i... Du va ialf världens finaste morbror ska du veta & de kommer ALDRIG bli desamma utan dig på landet i hulviken.... Älskar när min kära janne säger "heeej dööööö" nr man kommer till landet..Men nu blir de inget sånt mer... =(
Stackars mami som redan har så mkt att tänka på....




Va förbi Claudia ida på bkbok & grät lite.. Hon finns alltid där & de älskar jag med henne.. Imorn åker hpn & de andra som ska jobba på monki på utbildning till sthlm.. Kan inte fatta att ja tackade nej till interju med monki... AAAWWW men behövde ju ha min heltidare..
Dock så blev jag helt paff ida dör Claudia sa att hon hade fått min ansökan av jonas & att hon behöll den.. OOJJ tack tack..

haha hörde att de va mnga nötter som sökt till Monki hahaha herre min skapare..
Som ja & Clodan sa "vi har ju den rätta stilen hon & ja & vi känner oss riktigt snygga i den" hahahahahahaha...
De e faktikst sant.. Man ska känna att man e snygg i sina kläder för då ser man ännu snyggare ut.. Vet inte riktigt hur jag lyckas med de.. meeeen tror jag sköter mig rätt bra hihihihi...

Fick även höra lite babebooon skvaller.. Säger bara Stackars nge till dessa två päron men men... hahaha..

Har inte bloggat på länge nu eftersom ingen dator finns hemma ännu.. Men de kommer snart hoppas ja..

Måste även berätta att jag funderar starkt på att köpa ett bar dyra snygga brillor till sommar & även nån het dyr bikini för när man vet att man har något svin dyrt äckta på sig så känner man sig alltid så sexi.. Varför gör man de för?????? Man tänker "här kommer ja tjalla lalla laaaa" hahah..
Nej nu måste ja rusa..


AAjuste till er som undrar vart Pic A Doll ligger så ligger de på hospitalsgatan 4 tror jag de e.. Första porten när man svängen höger in från drottnnggatan...

Aja trevlig helg alla små gososar....


Pussssss

Kommentarer
Postat av: Matilda

haha, själv behöver jag inbet dyrt för att känna mej sexig jag e sexig i allt.

2008-02-08 @ 19:59:05
Postat av: picce

haha han e otrolig.. prata me honom i tele nyss men han ville inte prata me mig för då skulle han spela tv spel haha så mobbad.. hehe.. denna helg blir bara lugn.. två kompisar kommer hem i veckan så ska ut nästa helg o fira att dom e hemma så sparar mig tills dess hehe.. själv då? lugnt el? ha de så bra..

2008-02-09 @ 00:05:10
Postat av: jocke

jag är ledsen Nathalie.
ha det så bra ta hand om dig.
kram

2008-02-09 @ 12:25:05
URL: http://kaxzi.blogg.se
Postat av: Sariih

Älskar dig min solstråle.. Pussis

2008-02-16 @ 13:23:14
URL: http://frokencarling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0