Märkliga saker händer enbart när jag är med Sanna

Ja det är teoretiskt bevisat. . .
Igår träffades vi äntligen igen. .  Vi ses inte ofta, men när vi väl gör de har vi så kul hihi...
Hur som helst fick hon sin födelsedags present, ett par bli vit randiga kawasaki skor. Ja tror hon gilla dom =).. I love them ialf så hoppas hon gör de me =). . Därefter skulle vi gå hem till mig men jag sa till Sanna att vi skulle stanna förbi cykelpumpen utanför friskis för min cykel har börjat gå lite trögt så har känt att de varit lite dåligt med lift i däcken. .
Väl där satt jag mig ner, tog bort ploppen & började trycka i luft när jag plöstligt hör ett knakande ljud.. "ska de verkligen låta såhär?????" va min fråga till sanna men hon visste inte så jag tänkte att va fan de e bara & köra... Men icke...PANG! sa de & jag satt där helt chockad & undra va i fridens namn som hände... Mitt däck sprängdes, & dessutom blev sanna träffad i pannan.... Herregd va pinsamt, bland folk & allt. .
& mitt i allt stannar några till i en bil & säger att jag skapumpa bakdecket också... hahahahahahaha...
& trodde ni de va allt??? Nej sanna säger sedan "nattis, ditt hjul se lite konstigt ut" hahahaha... LITE konstigt va ju synd & säga.. Hela hjulet va böjt hahaha.. hela den där grejen som ekrarna sitter på va paj hahahahahahaha.. Stackars stackars gamla bettan hahahahaa... Va säger man till cykelmojen då?? " eehhh kolla, de här hände när jag cykla" hahahaha..
Försår inte varför allt händer när jag är med sanna ahahahah... Love U


Hahahahahahahahaha Vilken jävla smäll!!!




Måste även berätta att när vi gick hem till mig gick vi förbi en skylt... Så tänkte att någon kanske kan höra av sig till mig för jag förstod inte riktigt va de stod på skylten & inte sanna heller hahahahahahahahaha

& den där krusidull texten e meningen att vi små svenska flickor ska förstå????????



Natti natti imorn e de flytt dags hihihihih


PS: de finns mkt mer hos Vivo, Yeah!

Ööööö???
Äsch godnatt

Kommentarer
Postat av: Jocke

AHAHAHAHHHAHAHAHAHAH.

Vadå förstår du inte :O

2008-09-03 @ 18:48:36
URL: http://joackimjohansson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0