High Five för High Fives

Tänka sig. .  vi kanske har en blivande kändis bland oss på jobbet...
& vi bara går omkring som ingenting, medan jag tänker på att denna lager kille kanske blir känd om några år. .
Man kanske ska se till så mn ligger bra till hos honom i framtiden ahahah ;) skämt & sido.
FAN! Riktigt kul för micke. . =) Mike the man! hihi
Man får ju se prov på hans musikala talanger varje dag på jobbet haha riktigt kul. Dock har han inte fått prov på min talang ännu, snarare tvärtom när jag bjöd på min falsk sång. Observera att de bara va på skämt & att jag gjorde mig påt hehehe. Vi säger så ialf hihi..


The High Fives har konsert i Linköping på Klubb "din mamma" haha (de va ju också ett namn & döpa en klubb, kanske ska stara klubb din farsa brevid då hahaha) den 10 september. Be there or be . . . fyrkant
så åkt dit & njut vetja!


The Hight Fives

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0