Från deckad till queen of the night

Herregud vilken kväll de blev igår =) SJUKT kul...
Att gå ut med bröderna är de roligaste jag vet..
Blev förfest hemma hos Andy så de va ja, macke, emma, andy, frasse, coffe, johan (tror jag han heter) & den va den andra tjejen har jag total glömt.... Kan bero på all dricka igår..
Fy för mig..
Kom dit med en bacardi razz som emma fock en grogg av sen drack jag resten själv... hahaha ooops AA nästa???
Mådde ialf som jag förtjäna & trodde inte jag skulle kunna hänga med ut =(..
MEN efter en fjortis fylla i 1 timme så va jag på G igen & hade sjukt kul..
Sista dansen va ju klockren hahahahah..
Nej hoppas de blir av snart igen för de e på tok för sallan jag e med mina bröder..
Nu ska jag snart gå & kolla en lägenhet på nygatan som e nyrenoverad =)
Va & kollade på Lisas lägenhet i vckan, väldigt fin..
Måste tänka efter nu bara.....
 Ciaoooo

   
 

Hihihi vilka schnyggingar

Måste även visa låten min kära bror andy hängt upp sig på & spelade igår =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0