Vissa saker skämtar man inte om. . . .

I måndags efter jag kommit hem från Linköping ringde min mobil....
De va då Linus som ringde & sa att han hade skvaller på hög nivå att berätta...
Nyfiken som jag är vill jag ju höra ALLT ALLT på en gång.
Efter att han berättat klart allt va jag rätt förvånad. Dock kändes de som nåt inte riktigt stämde.
För det första skulle aldrig (& då menar jag ALDRIG) den personen det handlade om aldorg göra någon sådan sak.
& för det andra, OM de skulle ha varit sant skulle de vara sjukt svinigt mot den 3 personen. Men som jag sa skulle personen i fråga aldrig göra nåt sånt, speciellt inte mot en vän dessutom.



Hur som helst satt jag här hemma & funderade & funderade på de Linus berättat & bestämde mig för att fråga personen det handlade om. & som jag redan visste va de ju inte sant för hon var inte ens ute i lördags & dessutom skulle hon inte göra nåt sånt mot en vän. & jag vet dessutom att hon aldrig skulle följa med någon hem. . . .


Efter nån timme ringde Linus igen & frågade om jag hade sagt nåt. Klart som fan jag hade sagt nåt! Måste ju fråga när de gäller en som står mig nära.
De kom ialf fram att personen på Limpas jobb bara hade drivit. Kul! Jävligt kul!
Vissa saker skojar man inte om, så e de bara. Eftersom de kan ge en del konsekvenser.
De finns faktikst människor som blir ledsna fast de bara e skämt men de kanske man inte tänkte på när man började skämta. Eller så kanske de va så att personen som nu drev på detta roliga sätt önskade att de va så. . .
Men men! Hoppas du aldrig mer ska behöva skoja om en sån här sak, ialf inte med min kompis krets för kan ju säga att i sånt fall messar du med the wrong women hahahahahaha


Ciao

Kommentarer
Postat av: Sanna

GODIIIING!

2008-04-02 @ 15:49:17
URL: http://saannaaevelynee.blogg.se
Postat av: Liiisssaaa

jag antar att jag är person nr 3 ? och jag håller defenitivt med dig nattis !!!
IIIIIIIH :@

hoppas allt är bra iaf? :)

2008-04-02 @ 22:53:30
URL: http://ziingoalla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0