Våren

Nu börjar det äntligen bli skönt ute.. I söndags va de ju sjukt skönt att gå till jobbet i solen & i måndags kändes luften hur skön som helst.. Tänk snart kan man sitta ute på fräcka & bara fika hela dagarna. Dock måste man tänka på figuren till sommaren hihi...
När vi åkte till Li nköping i måndags blev jag omkörd av en mc, bara de säger att våren e här & dessutom börjar de bli lite färg på träden..
SKÖNT!
Den 1 maj öppnar ju även trädgårn. Hahaha ganska kul eftersom nummer fyyyraaaaa Linuuuuuus Erikssoooon ibland ska jobba som vakt där... hahahahaha tror jag smäller av!



Förra veckan fick jag även en helkropps massage heöt gratis.. Tack Sarah tror du kommer bli en grym massör =). .


Nu har jag även hittat en ny sida hos mig. Trot eller ej, en tv spels sida.. Gitar Hero är så sjukt kul.. Snart kan jag även spela de här hemma YEAH!

Nu är de ialf bekräftat DU kommer aldrig bli frisk igen & de gör mig förkrossad! =,(

Har klagat mkt på sista tiden eftersom jag & min älskling inte umgås så ofta. . .

De ska bli ändring på hihii. De e ju som sagt snart sommar & de ska vi mysaaaa hhihihih...

Nej nu måste jag sluta & fixa håret innan jobbet....


Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0