trööött

Nu sitter jag här & äter lite frulle innan jag ska börja jobba.. är inte alls sugen idag eftersom jag är så trött..
Hade så sjukt svårt att somna om efter jag vaknat kvart i 4.....
Dessutom va fönster öppen så jag hörde nåt stolpskott skrika "HORAA" utanför så de gjorde ju inte mitt försök att somna bättre.. En del fågelsång fick man också avnjuta (hata) så ville bara gå & skjuta alla, men de va lite vårkänsla i de hela också...
Till slut somnade jag ialf & vknade sen igen halv 7 & v HELT förstörd.. Skönt att sluta kl 18 idag så man bara kan komma hem & slappa i mjukisar & sova tidigt...


Är nog trött efter dansen igår också... De va jobbigt igår. .  När körde jag så mkt fys sist???? Long time agooo!!!
Men kul va de hihihi...
Sen va de hem & äta taco som gällde.. MUMMSIII! Dock fick jag panik ont i magen... Är rätt van nu att få de!
Har fått mkt klagomål på att min mage lever ett eget liv hahaha.... Så söta som bryr sig..


I lördags va jag ju på bio med Sarah.. De va jätte mysigt. .  10.000BC såg vi.. Tyckte faktikst den va bra.. Gillar sånna filmer.. Den liknar Apocalypto... Dessutom va tjejen i filmen SJUUUKT vacker..
Mörkhåriga människor med blåa ögon är så fint enligt mig hahaha..
image516


Igår va de tvätta som gällde & en massa massa massa gitarr hero spelande hahaha.. Fan va kul de e hihi..
M¨åste köra massa karriär nu eftersom när jag skulle spela spelet här hemma märkte jag en massa som jag inte va berädd på..
Mina 3 favo låtar att spela fanns inte... Var va
Metallica- One? Pearl Jam - Even Flow? och Eric Johnson - Cliffs of Dover
Men nu är jag på god väg så snart har jag alla hahahah.. Måste bara köpa lute coolare gubbar.. Spec min gubbe gitarristen i Gunsen roses eller hur de stavas.. Låter som värsta nörden hahahahaha men älskar gitarr hero hahahahahahahaha...
Ne nu ska jag fixa frillen...

Pussilipusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0