"Svarten" <3 TV Shop

Jag skrattar bara jag tänker på det! Min papi är galen i tv shop. .  Speciellt alla tränings saker haha.. Det är helt galet!
Fattar inte när han ser allt eftersom han jobbar varje dag.. Men han lyckas ialf se & gå på sakerna de säljer.. Mami blir galen & det är rätt roligt det också..
Saken är den att papi ibland får för sig att träna stenhårt 1 dag. Då kör han på som fan i 2 timmar & kär in sig i plastpåsar =). Sen kan de dröja 1-2 månader till nästa gång..
Jag frågar då papi varför han håller på så eftersom det räcker med 5 min om  dagen i 8 veckor enligt tv shop. .  Papi säger du att han istället kör 2-3 timmar en gång i månaden så har han kört hela den där tiden man ska ha kört på en månad.. Bra tänkande där! Men ger de verkligen nåt resultat??? I don´t think so hahahaha...
Dessutom köpte han för några år sen sådana saker man sätter på magen som ger nån elektricitet så det är som att göra sitt ups fast inte behöver göra nåt.. Sånna köpte han & satt på sig varje dag när han kollade på fotboll.. Saken va den bara att han satt på sig dom, satt sig i sin soffa, kollade på fotboll. . . . . . . .  & drack öl samtidigt! FAN VA NICE! hahahahaha öl & träning samtidigt går väl inte ihop?? hahahaha..
De senaste inköpet är en cykel.. mami håller på att gå upp i atomer där hemma.. " 1 Gång har han bara använt den, 1 gång" får man höra mami säga många gånger..
De senaste jag fick höra i måndags när vi 3 lunchade med Andy i måndags va att när Andy varit hemma hos mami & papi hade han nämt att sånna som tränar ordäntligt brukade planda fun & kesella. De va tydligen en jätte bra proteindrink...
Papi hade tydligen snappat upp de så nu hade han minsann också gått & köpt de berättade mami hahaha.. Höll på & dö av skratt.. För saken är ju den att man ska träna samtidigt & sen dricka den där saken.. Men papi kör en annan variant.. Öl & proeindrink... Du är så unik du! Älskar dig hihi...
Så upp till bevis nu om de där 6 rutorna ska komma fram till sommaren.. Du har ju sagt de i ett antal år nu & än har jag inte sett några rutor hahaha...


Have a nice day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0