pphhuuuu

usch det är fredagkväll & jag är uttråkad till MAX!
KUL!

Kommentarer
Postat av: Elin

ahh tack, detsamma till dig:( inget roligt alls det där:/ det jag ville prata lite med dig om också. Ahh det måste vi verkligen!

2008-04-18 @ 22:09:10
Postat av: Elin

Btw, är också uttråkad en fredagskväll! haha är du inte inne på msn för då?? :P

2008-04-18 @ 22:11:57
Postat av: Sanna

hahaha jag tror nog inte att han slänger ut er :P du ska se när ni haft den där ett litet tag då är det nog han som kommer och vill gosa med den hela tiden ;)
jadå är det bara att säga till så kommer jag och tar hand om den, så himla mysigt med en liten hund :D dom är ju så underbart söta! jasså, vad billigt! hoppas att dom svarar då så du får hämta hem en liten! Älskar dig!

2008-04-19 @ 11:35:08
URL: http://saannaaevelynee.blogg.se
Postat av: jocke

3 dar innan dig kommer du väl ihåg BB polare ;) haha :D 31 maj alltså =)
Okej samma nivå då :P
jo men det är sant natte, den är så fruktansvärt ful så jag vet inte vad ;D
Sen kan man inte klappa den för då hoppar den på en, man kan ju inte ens gå i närheten av den. Grejjen är att det är en på min mammas jobb varav hennes syrra hade katten innan men hennes sambo hatade katten eller katten hatade honom också så som katten hatar våran familj nu. men iaf då hade han sagt att han sagt att hon fick välja mellan katten och honom HAHAHAHAHAHA och då ville min syrra ha den. :D men vi ska kanske lä,na tilbaka den för den är somsagt STÖRD! hahaha :D Fattar du? HAHAHA
Händer idag då?
kram

2008-04-19 @ 17:21:44
URL: http://kaxzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0