onsdag

Denna vecka har gått rätt fort men dagarna på jobbet går rätt segt tyvärr när man jobbar till halv 8.. men ska inte klaga eftersom jag gör de rätt mkt. . .
Den här dagen kommer nog gå rätt segt eftersom jag är rätt arg nu... Kännst typ som en atombomb inom mig som snart kommer sprängas... Men men man kan ju undra hur detta kommer gå?!
Jag är ju okänslig osv så de kan ju gå hur som helst. . .
& ja sköter ju inte saker speciellt snyggt heller tydligen. . . Höga tankar där!
Men nej nej nej ska inte klaga nu..... Är ju ledig i helgen de e ju jätte bra... Dock kan man ju undra hur bra helgen blir.... den går ju inte mot ljusa stunder ialf..... Ska ialf göra nåt kul men de e inget jag tänker skriva om..

Hade velat se Gentleman igår med Claudia henka martin & Mickis kom jag på nu. .
Men trodde ju att jag skulle ha en bra kväll... NEJ klaga inte!
Hade en bra kväll igår. .  köpte ju trots allt en ny gubbe på girarr hero ;o). . .
Ikväll blir den nog ännu bättre för de e ju top model & women's murder club =)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0