Oj vad förvånad jag blev...

När jag igår kom till dansen i Hageby & ser en tjej sitta där jag känner igen.... Lisa!
De va jag inte beredd på hihihi men de va kul att se dig=)...
Hon ska tydliegn vara tjejen som Javier sjunger till i videon.. hihih va kul =)...

Är jätte trött idag eftersom vi dansade & dansade gång efter gång igår.. Men på måndag & tisdag då spekar vi in videon hihihi.. KUL ska de verkligen bli hhihihi...


Har nu även bestämt mig. .  igår på jiobbet när jag stod i kassan & larmade varor stod jag & tänkte att varför skulle jag INTE köpa hund?? Det bestämmer väl ingen annan om jag ska eller inte. . Mami tycker även hon att jag ska de haha så de såå ;o).. Ialf så tänkte jag att nej nu gör jag nåt jag vill, dvs köper mig en liten älskling.. Så när jag går på semester V 26 ska jag nog se till att jag gör nåt JAG vill. .  Måste bara se till att fixa skjuts hahaha & sen kolla runt såklart.. Men de ordnar sig...
Vill ialf ha en hund som är en blandning mellan Chihuahua och Yorkshire Terries för då får man den här söta:
image531

Nu är det fredag & äntligen helg.. bara en jobb dag sen skön helg =)...


Bye bye

Kommentarer
Postat av: Becka

Jag skjutsar dig! hahah då kommer limpa bli arg på mig men det skiter jag i! säg bara till när du har hittat nån så åker vi och hämtar den..=) affe vill ju ha en liten kompis ju..hihih puss

2008-04-18 @ 11:32:39
Postat av: Sanna

Helt rätt älskling, klart att du ska ha en hund :D
Massa avundssjuk är jag nu med kan jag lova.. Jag ska också ha en när jag flyttar hemifrån :)
Saknar dig!

2008-04-18 @ 14:53:32
URL: http://saannaaevelynee.blogg.se
Postat av: Elin

hej! Elin här, sågs ju på NewYorker idag:) tänkte bara fråga vad du har för msn? :)

2008-04-18 @ 21:15:27
Postat av: jocke

haha va kul för dig Nattis ;D Du kan få våran äckliga fula katt också :P

2008-04-19 @ 11:45:45
URL: http://kaxzi.blogg.se
Postat av: jocke

haha va kul för dig Nattis ;D Du kan få våran äckliga fula katt också :P

2008-04-19 @ 11:46:00
URL: http://kaxzi.blogg.se
Postat av: Liiisssaaa

:) klart att du ska skaffa dig en hund snyggis! hihi..
ses vi imorrn kanske? de vore himlarns trevligt i sånt fall, annars lär vi väl ses på tisdag om inte annat :)
PUSSPUSS

2008-04-20 @ 21:46:41
URL: http://ziingoalla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0