min humor är på hög nivå

idag har jag skrattat så jag fått ont i magen på jobbet..
Det började med att jag & Malin pratade om morgonen radio program som va på P3...
De pratade om lunchlådor.. De va ialf en kvinna som hade skrivit in och berättat att hennes man en dag kom hem från jobbet & va missnöjd för de andra arbetarna på hans jobb hade fått grönsaker som var skivade som hjärtan m.m av sina fruar & det tyckte han va kärleksfullt.. Hans kvinna fattade inte va som va så kärleksfullt med de...
Men hon ville inte vara sämre så dagen därpå gjorde hon en lunchlåda & sprutade på ketchup & la på locket...
Kan ju säga att jag tycker kvinnan va iskall, för när mannen har sin lunch & öppnar matlådan ser han en jätte kuk gjord av ketchup... Kärleksfullt eller hur hahahaha... Snacka om svar på tal hahahahaha....


Därefter berättade Malin om en kompis från fjällen när hon jobbade där som var väldigt sexfixerad som hade beställt en tårta som va avbildad ett manligt könsorgan till sin kompis som fyllde 30...
Han hade ring ner till bageriet i stan & frågat om de kunde göra tårtan hur man ville & de sa juu då ja.. Han sa då att han ville ha en jätte penis... Vet att de låter tråkigt när man skriver de men jag skarratde rätt mkt...


Sedan kommer rasten & nadja & jag börjar prata om jack ass... I love jack ass hahaha..
Hur som helst berättade Nadja då om ett program i Holland som hette "världens märkligaste människor".. Där hade de ialf visat en man med "three balls" som nadja sa haha.. Han hade tre kulor ialf & den ena va så stor så han kunde sitta på den hahahahahahahahahahaha så jävla sjukt...
Sen visade de en indian som hade två penisar haha, hans kvinna va hur nöjd som helst eftersom hon fick sig i båda hahahahaha.. sjukt men sant!
Sen va de även en kvinna som hade tre bröst haha.. T&vå stora & en liten barnstutte i mitten.. Hur jävla snyggt kan de vara?????
Dessa saker har jag skrattat mig ont i magen till idag.. Min humor är sjuk I know men de e så sjukt kul...


Tycker även detta är kul.. fatta om man skulle börja jiddra bråk med någon & den man bråkar med ställer sig i ninjaställning helt seriös skulle dö pphhaaa...


 

Nej nu ska jag se film.. Idag va de ju även sista dagen för praktikant David=(.... Han va så solig så söööt....

Han köpte två prinsesstårtor som vi fick idag.. Så söt hans är hihihi...



Tack & hej leverpastej (moget)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0