jobba jobba jobba

snart ska jag upp & äta lite sen göra min matlåda som idag består av sallad.. Ska bli nyttig nu.. No more mc donalds & no more pressbyrån hahaha.. Har nu köpt morötter & en massa sallad så de ska jag ialf ära idag =)...
Orkar inte jogga egentligen eftersom jag känner mig rätt sliten för tillfället..
MEN en sak som e rätt kul nu på jobbet är våran praktikant David, eller Roger Machmud som först presenterade sig som..
Rätt skön kille måste jag säga. . .  så söt!
Så han har varit hos oss i en vecka & ska vara här nästa vecka också.. Nice. . .
Han e rätt söt när han berättar om sina kompisar som han nämner vid namn som om vi andra också träffat & känner dom hehehe..
han berättade för några dagar sen att han spelade i ett band & att han hade sagt till Micke (en av hans kompisar) att han var tvungen att lära sig spela trummor.. Så mickes pappa köpte honom ett trumset.. Han kommentar till de löd sedan att mickes pappa hade råd med det för han är polak....
Då undrade jag vad de hade med saken att göra????
Men det visste han inte... Lite flum men ändå är David en skön kille hihi..



Tycker inte om när man ser att det är nåt & man känner på sig att de har med en själv att göra. & sen när man frågar va de är få till svar "det är inget".. & sen efter de ändå bli behandlad som luft. . . Hatar de!!!! Bara så du vet!!!



Min mamma jobbar med Gud. Hon Jobbar på ett kyrkokontor, så han är hennes chef. Och min farbror är pessimist. Han spelar orgel i kyrkan
Lydia 6 år

I Afrika är snön svart
Albert 8 år

Kommentarer
Postat av: jocke

oo jag skulle också behöva bli nyttig men fan så svårt det är alltså :S

na okej bra =) Jag har fan inte skällt =( aja skit samma hon snackar iaf inte med mig så :S
Ajust fan du bor ju nära ja =) då går det ju faktiskt men det är väl kanske inte så kul att behöva gå hem varje rast :P?
Eller vill man verkligen ha så är det ju bara köra på =) om du nu får för linus då ;)
tack =) kan verkligen behöva lite pappning nu i helgen för nästa vecka ska vi sovai skogen från mån till fre :S =( fyy fan alltså :P
aja ha det så bra nattis krram

2008-04-04 @ 19:43:15
URL: http://kaxzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0