Jag??? Musikvideo???

Igår va de ju som sagt dans med Pascal i Hageby...
De va så himla kul.
När vi kom dit va båda min grupp (jag & Natta va de tappra) & den andra gruppen där, eftersom Pascal behövde båda grupperna.
Det var nämligen så att hennes kompis(tror jag de va) bror Chavier gjorde musik. & hans musik va tydligen rätt känd i Chile där han är ifrån, men han bor här i Norrpan... Hur som helst va hans musik rätt stor i Chile & nu hade han gjort en ny låt som han skulle göra en musikvideo till. Pascal hade fått stora äran att Korrigera den musikvideon. Så igår tränade vi gärnet, så de som sätter korrigrafin bäst kommer hon välja ut till den musikvideon..
Tycker de e rätt kul faktikst! Inte varje dag en sån sak händer.. Visst videon sänds i Chile men ändå.. Ändå en kul grej!

I ♥ Dancing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0