I´m a crazy girl

Asia Cruise - Selfish

Lil Wayne - Lollipop

Chris Brown - Forever

Kaye Stylez - Lovetrain

Wiz Khalifa - Say Yeah

Cheb mami - Nos coleurs

Plies Ft. Ne-Yo - Bust It Baby

Fattar inte va de va med mig igår.. Va inte alls på humör.. Hude inte sätta fingret på vad de va men jag kände mig helt depp bara.. Tur att musik finns i sånna stunder.. Tyckte de va tråkigt hemma för att de va stökigt & plus att de känns som jag vill göra nåt nytt här hemma & frächa till nåt..
Hade väl ingen bra dag, de va väl bara de antar jag. . .

Hade ialf en kul helg. . i lördags va jag ute med tina & såg Ginuwine. .  sedan ville hon till palace eftersom hon är 28 så förstår ju henne.. Så jag blev kvar själv på otten phhaahahaha.. Mobbad?? Som tur va va Tarek & daniel där också så fick vara med dom.. tack tack! Tarek såg dock ut som Toker i de "sju små dvärgarna" när han dansade ibland hahaha, spec när han gjorde sina "gräva" moves. . . . Hade ialf vädligt kul....
Träffade även Koffa när jag skulle hem.. hahahaha lite pinsamt med tanke på att han skikcade sms till mig i fredags där det stog "Hej jag gillar att diska och städa! Har en fin lägenhet...Men saknar en fin tjej som dej...PS.Jag hatar tv spel". . hahahaha Man får ta mkt när man är lilla sis till bröderna Andersson. .  Kan ta de för de e rätt roligt ändå. .  Här har vi den legendariska smsaren med fina lägenheten hahahah...

Nej nu ska jag äta..

Bye bye

Kommentarer
Postat av: jockeee!

aa skit skönt känns underbart =) mm visst blev jag tack så mycket :D mycket snyggare blir inte jag =)
Aha na fan va tråkit nattis =( Samma för min syrra, hon fick också 51 :( Lider fan med er. ajust det, men hur är det med mamma nu då?
Du klarar nog nästa gång nattis, jag tror på dig! ;D
Okej na jag bara undra vi har ju gått i samma klass 1 antal år :)
Oekj va skönt då, aa visst fan är det, sjukt alltså, inget speciellt med det enligt mig.
Så blir väl samma för mig tippar jag på bara vara hemma säkert med tanke på attj ag kommer hem från lumpen samma kväll också.
plus att min mc teori är torsdag morgon i linköping ;D
Ajust det se till att boka teori snart vänte tiderna är in i juni =( så du hinner på körkortet innan årets sluta :D
Ta hand om dig =)
ha det så bra nattis
pusspuss

2008-04-28 @ 22:22:03
URL: http://kaxzi.blogg.se
Postat av: jockeee!

aa skit skönt känns underbart =) mm visst blev jag tack så mycket :D mycket snyggare blir inte jag =)
Aha na fan va tråkit nattis =( Samma för min syrra, hon fick också 51 :( Lider fan med er. ajust det, men hur är det med mamma nu då?
Du klarar nog nästa gång nattis, jag tror på dig! ;D
Okej na jag bara undra vi har ju gått i samma klass 1 antal år :)
Oekj va skönt då, aa visst fan är det, sjukt alltså, inget speciellt med det enligt mig.
Så blir väl samma för mig tippar jag på bara vara hemma säkert med tanke på attj ag kommer hem från lumpen samma kväll också.
plus att min mc teori är torsdag morgon i linköping ;D
Ajust det se till att boka teori snart vänte tiderna är in i juni =( så du hinner på körkortet innan årets sluta :D
Ta hand om dig =)
ha det så bra nattis
pusspuss

2008-04-28 @ 22:23:12
URL: http://kaxzi.blogg.se
Postat av: sariiih

Hhihi neee det skulle intee sitta fel! hihi.. eller förresten.. fysidkt kanske ;P.
Saknar dig massa gumman.. Vi måste ses snart. ringer dig lite senare. älskar diiiiig massa massa. Puss kram darling

2008-04-29 @ 19:52:33
URL: http://frokencarling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0