Helgen

Har varit hur bra som helst.. I lördags va de ju mami & jag dag så vi va på sound of music =).. As bra!
Kollade även på innebandy turnering haha.. & ett nytt rekord hittils har satts weeeee & jag va med i rekordet dessutom.. hoihhohoho. .  Dock inte min förtjänst (eller va man ska säga) men jag va ju med haha..

Igår jobbade jag dock & typiskt skulle de va kalas väder.. MEN det blev halvars för min del ändå hihihi mmmummssiiiii...
Dessutom fick jag ju se Ellies nya frill hahaha... (annas hund)
Hon hade tydligen en del tovor så de fick snagga henne hahahaha... Såg rätt kul ut med hunden är ändå döööö söt... Vill ocksååååå!!!
Snart ska jag & mami cykla till Lindö & äta där & ha fr mysigt i solan hahahaha... Blir nog bra...


                                            
          
     

           
                          
image545
                               


                                              

Kommentarer
Postat av: Elin

jaa det tycker jag absolut att vi ska göra, jobbar dock ganska mycket nu. Är bara ledig på fredag den här veckan. Men kan ju höras om det:)

2008-04-21 @ 11:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0