fredag!

Då va de äntligen fredag! Är ledig hela helgen något som ska bli sjukt skönt eftersom jag jobbat som ett as den senaste tiden..
Igår va de dans i Hageby =).. I 3 timmar dansade vi... va helt död efter.. tror aldrog jag varit så svettig förr hahahaha till & med benen va de hahaha... SWEEETTTEEEE!!!
Gick riktigt bra igår.. Pacal är verkligen hur grym som hekst.. Vi dansa som henne en dag =).. Blev rätt glad eftersom hon sa att jag va duktig från början, har blivit much better & fortsätter att utveckas... Blev ialf jätte glad =)...


Vill tacka Emelie också för DU ställer upp & ger råd.. Jag tar verkligen åt mig ska du veta. . . TACK!


Undra va dagen har att erbjuda idag... Sabbar väl allt som vanligt!


Blev rätt glad i onsdags by the why... Eftersom Tommy va på jobbet med hans tjej... hihi Har inte sett honom på väldigt länge.. Han va min bästa vän när ja skulle börja gymnasiet... Tommy eller Jögga som jag kalla honom... & mig kallade han Bettan hahaha.. Fråga mig inte varför..


På tal om par... Linus från gym & frisk vården var med hans tjej inne i affären igår på underkläder avdelningen.. Så jävla söta dom va hihihi.. Han har varit & frågat mig förr om vilka underkläder som jag trodde hans tjej skulle gilla.. Sååå SÖÖÖT! Han såg vädligt kär ut so jag önskar de all lycka.. Verkligen!
Kanske ska önska mig själv lite lycka också för den delen när jag ändå håller på. . . . . . . . . .


Nu måste jag gå upp ur sängen..Men orkar egentligen inte..

Ciao




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0