Åt helvete med den här kvällen

De finns dagar då man längtar efter mami mkt.. Ikväll är en sån kväll... Min Ekonomi är piss har aldrig förr haft såhär lite pengar... Betalat hyran, mobil räkning, handels, tv licens m.m...
Om man hade bott hemma hos mami & papi hade man varit "Cach Is King" haha de hade jag gillat..
Trivs hur bra som helst här hemma men som sagt saknar mami & papi ofta..
Vill göra så mkt med mitt liv.. Vilka åka iväg ett halvår till Asien, australien & Indien.. & Jag SKA se till så den drömen blir sann inom 2-3 år... Tänk va pengar man hade sparat om man bott hos mami & papi då..
Men men antar att livet inte alltid går som en själv vill kanske är därför jag saknar päronen mkt nu...


Saknar Sofia skruttan nåt enormt nu också.. Men hon & Patte har de nog underbart.... Sötaste paret I Know!
Tänkte på många bilder & låtar från i somras/studentveckan på mig sarah & sofia idag.. MÅSTE fixa fram alla dom bilderna....
Vill ringa mami nu men ska nog gå & lägga mig istället.. Undra hur bra den nattsömnen blir när man går & lägger sig tjurig....
Men men... längtar till torsdag då vi har dans i 3 h i hageby.. LOVE IT!
Längtar till helegn eftersom jag e ledig heeela helgen.. När va jag de sist?!
Längtar till lördagen den 19 då jag & mami ska på sound of music på cloetta center...
Längtar till den 25-26 april då de är tatuerings mässa här i norpan.. Nån som vill joina????
Längtar till sommaren......Mkt saker jag längtar till hihihi..
Vill göra så mkt i sommar...
Bada i sjön i rejmyre, bada i sjön 100.0.. De sjöarna är så mysiga.. Vara på landet, resa & tänk alla fika stunder på fräcka sarah hahahah...
Nej nu ska jag äta klart & sen sura vidare & ha hemlängtan till päronen...


Bye bye



i'll kill her, i'll kill her
she stole my future, she broke my dream
i'll kill her, i'll kill her
she stole my future when she took you away

Kommentarer
Postat av: jess

de måste kännas fruktansvärt :( ush..
försök att ha huvudet högt och inte vara allt för less.. kom hit till london och försök tänka på annat :)

hehe neeedu jag ska aldirg bli vuxen .. never ever..
fuck vad jag hatar vuxenhet :d hahaa..
därför jag älskar claudia haha närråå..
kissss

2008-04-08 @ 23:26:45
URL: http://Jessiettparskor.blogg.se
Postat av: Sarah

Nuu längtar jag jätte mycket till sommaren och våren... :). Och jag saknar studenten.. :). Vad fort tiden går.. Vi måste ta en fika på fräcka snart :).
Älskar dig beebbe. Fan alltså.. Teoriiin nu skruttan, så vi har det gjort!
Pussar

2008-04-09 @ 20:14:19
URL: http://frokencarling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0