Äntligen en dag ledig

& tänka sig dagen jag längtat efter är söndag hahah.. tråkigaste dagem på veckan, iof måndag är också tråkig.. men men hur som helst va de skönt att sluta jobbet idag & veta att imorn är jag äntligen ledig =)..

Har bara jobbat jobbat & jobbat de senaste veckorna så har inte riktigt kunnat ta till mig allt nytt jag fått veta osv. .
Tänk att det jag fruktat mest faktikst har hänt & chocken har inte kommit än. . .
Mamma kommer aldrig bli frisk & de gör mig sjukt ledsen, dock har inte fått den där "STOPP" känslan då allt e piss & inget i livet känns kul....
Att veta att hon kan bli sjuk om en vecka 1 år eller om 10 år igen är något jag hoppas INGEN annan människa ska behöva få vara med om. . .  De beskedet är ALLTID lika hårt att ta fast man är van.. Men man blir aldirg van, chocken kommer alltid..
Men men jag biter ihop nu.... Men jag undrar hur mkt en kropp klarar av. .  Är rätt rädd om jag ska vara ärlig..
Men jag låter allt runt omkring mig ta över så jag slipper tänka på de.. Dock så kommer de stunder då man bara vill att någon ska komma & bara göra så att man försvinner. . .


Men som sagt biter ihop nu för nu är ju våren här =).. Varje dag när jag går till jobbet skiner solen på mig & de e ju positivt...
Dessutom har ju Halvars öppnat så snart ska jag & min Schnaazeee Sanna inviga våren där hoppas jag =)..


Ikväll ska jag vara med min Sarah.. Vi ska på bio & se 10.000 BC.. Vi ska även ta en fika innan de eftersom båda hon & jag har en drös med skvaller att dela med oss av...


Måste även svälja min stolthet & be om ursäkt för mitt uttalande igår.. De va inte spec snällt.. MEN jämför inte den personen jag känner med den personen du känner för de du sa om M.E är inte alls samma sak...Långt ifrån!
Men ja borde inte sagt så som jag sa. .  Men blir bara så frustrerad.. Förlåt ialf!


Måste även berätta att mami är så himla söt för hon skickade sms igår & berättade att hon änsligen skulle hämta sin nya cykel hon köpt haha.. Så SÖT! Sen fick jag sms igen, där det stod att hon köpt cykel hjälm också hihihihi... Älskar min mami♥ du är så stark.. beundrar verkligen dig..


Ne nu måste jag hoppa in i duschen så jag hinner med allt innan jag ska träffa min baby...
De ska bli så kul ikväll.....


Bye bye then!!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

oj jag känner mig så otroligt dum. Jag bara klagar och klagar på hur jag har det men när det kommer till dig så känner jag mig bara patetisk. Är det någon som är stark så är det
du och din familj. Beundrar dig verkligen. Sköt om dig gumman. Hoppas vi ses snart

2008-04-06 @ 17:14:23
URL: http://emelielj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0