7 veckor kvar sen 20

Yes tiden går fort! Idag är det exakt 7 veckor kvar till 3 junu sen är jag gammal....
börjar redan känna påt.. Har ont i handleden, ont i nacken, ja ont överallt hahaha.... Min kropp visar att den åldrats hahaha... Förslitningsskador har jag fått under mina snart 20 år.. redan! undra hur kroppen mår när jag fyller 50...
De började med för några dagar sen att min handled gjorde såååå ont... nu efter en hel dag verker det i hela armen.. de gör såååååå ont =(.. & igår helt plötsligt fick ja massa ont i nacken...
Ja jag säger då de... När jag fyllt 20 vill jag inte bli äldre hihihi.. det klassiska alla säger...

vad önskar jag mig då??? Jo jag önskar mig en hund.. En liten hund... & den ända som förstår mig & som stöttar mig i de här är Becka.. TACK! Snälla snälla ge mig en liten hund jag kan älska..
Vill ha:

 eller ...


Sedan vill jag ha ett par stooora örhängen med mitt namn i... & en masssaaaaa kläder.. & pengar såklart till mina framtida planer.. dvs hund :P hahaha...


      

Snälla rara låt min önskan gå i uppfullelse skulle bli världens lyckligaste då

Kommentarer
Postat av: Sariih

Vilka söta hundar! Jag förstår också att du vill ha en mjuk liten gosboll. Att ha hund är underbart. Jag älskade ju Tequila så mycket så jag inte ens kan skaffa en till. Så rädd är jag att förlora en hund till, eftersom de är så underbara vänner.
Om jag var rik skulle jag köpa en jätte söt liten hundvalp till dig i födelsedagspresent. Hur som helst. Grattis i förskott gamling ;D ahah skojja. Bäst är du lilla nattiiiis. Puss puss

2008-04-15 @ 19:05:30
URL: http://frokencarling.blogg.se
Postat av: Becka

klart att du ska ha en hund gumman! =)
men om din envisa man bara kunde släppa till lite så vore allt så mycket lättare..! Hade jag haft massa pengar hade jag faan köpt en till dig i present..Då hade han inte kunnat säga nåt ju! hahah vi måste ses snart hörrö...Pusss

2008-04-16 @ 08:58:41
Postat av: jocke

haha jag fyller före ;) eller det kanske betyder att jag kommer dö före :O haha :P
Hoppas du får en hund då =) va ksotar dom ungefär? :)

2008-04-19 @ 11:50:31
URL: http://kaxzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0