=,(

Såg en annaons jag svarade på angående en hund igår & idag när jag skulle kolla fanns den inte kvar =(..
Ville ju så gärna så nu blv min dröm krossad men kommer ju aldrig få en ialf för om en vill & en annan inte vill så blir de ju som den säger som inte vill =(....
Ska ialf någon gång skaffa en, sen får jag väl vara hur dum i huvudet som helst =,(.....

Har ialf haft de sjukt kul idag =). . . Bullaraa ja fixafe till feijkat va ju vädligt nice haha ;o). .  Har ju fått höra av Pontus från Sthlm att min ösgöta hörs nåt fruktansvärt så överdriver lite nu med "feijkat" haha..
Snart ska jag & mami till Linköping & se sound of music ska bli vädligt kul för igår sög min kväll bokstavligt talat..=(





Looking back on the memory of
The Dance we shared 'neath the stars above
For a moment all the world was right
How was I to know that you'd ever
say good-bye

And now I'm glad I didn't know
The way it all would end
The was it all would go
Our lives are better left to chance
I could have missed the pain
But I'd of miss the dance

Holding you I held everything
For a moment wasn't I a king
If I'd known how the king would fall
Well the who's to say I might have changed it all

Our lives are better left to chance
I could have missed the pain
But I'd of had to miss the dance

Kommentarer
Postat av: jocke

va blev det ingen hund nu :S :O
Det finns väl flera annonser? =) eller vill inte linus ha hund?
aja ha så kul i linköping.

2008-04-19 @ 17:54:39
URL: http://kaxzi.blogg.se
Postat av: Elin

jaha oki:) hehe. Jo precis, sen skulle ja gärna vilja höra hur du har det också:) joo min helg var lugn men helt ok:) hur var din?

2008-04-20 @ 12:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0