08.15

de e va klockan är nu & jag har redan varit vaken i 1 timme & en kvart & har redan hunnit vara ute & gå + druckit ett glad med vatten & äppelcidervinäger.. BLÄÖÄÄÄÄÄÄ va äckligt de va men de förbränner bra.. Så tre glas om dagen.. så igår va de dans, ida va jag ute & gick, imorn äre dans, onsdag power walk & torsdag dans igen & sen söndag dans.. Bra träning där den här veckan hahaha...
Har tänkt på massa saker på min promenad idag.. Blev rätt irriterad under min promenad eftersom mina tankar gick till en tjej vid Namn Carro som verkar vara rubbad i huvudet..
Knulla Martin som påstår vara din kille strula & ha mysigt sexuellt (inget ligg) med Adde plus strula med 3-4 andra killar... Varför i helvete håller du på så??? Nypa Addes ass & sen gå direkt till någon jävla Patrik & hånglar upp honom.. Va e de för jävla stil???? Blir så jävla arg eftersom Adde e en av de snällaste jag vet..
Fattar hon inte att de finns folk som har känslor eller????n SL__A!!!!!!!!!!
De e inte så kul att ha dåligt rykte i din ålder så du borde vra lite mer rädd om de... Eller vem vet du kanske vill att folk ska kolla snett på dig i några år....
Aja blir arg!


Sen när jag gick & hade kommit till fängelset så tar självklart batteriet i mp3n slut.. FAN hahaha! Älskar ju musik =(.


Igår va jag med Sanna & fikade.. hur skönt som  helst.. Hade hur mkt som helst att prata om.. Fick reda på mkt & delgav mig massa hahah så de ska va...
Självklart när jag är med min Sannéz så ser jag byggare Bob på stan.. Konstigt att de alltid händer sånt när jag är med dig hahaha.. men de va show!
Ne nu ska jag äta frukost hihi

Ciaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0