yrast i stan eller vadå?

Oki Nu har jag hört 2 roliga kommentarer på bara en dag.. & de va bland de yrigaste jag hört på länge..
Det är så rolig när man pratar med människor som inte är 100% som halvsover nästan hihi..

"hahaha vad skrattar du åt? Jag tror jag vet vad din överraskning är"
Jag: "överraskning! vad pratar du om hahahaha?"

"haha jag vet att du ska visa mig en lägenhet.. jag vet att det är din överraskning"

Jag "hahaha vad pratar du om.. från ingen stans så säger du bara det där"

"Sa inte du nyss att du skulle överraska mig genom att visa mig en lägenhet?"

Jag "hahahahahah nej det har jag inte sagt"

"Oj jag måste nog ha drömt allt ihop"

.....................................................


Jag "Va! jag har inte sagt nåt, jag har ju bara kramat dig"

"ahahahahaa vad säger du för något det kan du ju inte ha gjort.. Du kan ju inte säga att du har kramat mig för jag finns ju inte här då har du bara kramat luft"

Jag" hahahah men du är ju här"

"haha nej det är jag inte, du har bara kramat luft"

Jag " hahahahahahahahahahahahahahhha vad yrar du om? du är ju här hur ska jag då kunnat kramat luft?"

"äsch det var inget du fattar ju ändå inte........................................ zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz"

hahahahahahhaahah detta var de roligaste jag varit med om på länge.. & nej jag fattar nog inte... tror jag ingen person skulle ha gjort heller för den delen..... Men ibland så är man ju inte med riktig nr man är jtte trött så det är ju lätt att få för sig saker då.... men ändå "då har du bara kramat luft" hmmmmmmmm  kan bara garva åt denna kommentar hahahahahahahahaha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0