Vissa saker vill man helst inte veta

Fick för någon vecka sen en fråga av min jobbar kompis Sandra..
Den frågan hon ställde va nåt som jag inte tänkt på men som jag började tänka på efter att den frågan ställts..
Ibland vill man bara veta massor med sakern, men de finns faktikst en del saker som man är glad över att inte veta.. Som detta t.ex.....
Var & fikade med Sarah & Sofia igår något som va sjuukt kul.. Har saknat de stunder det bara varit vi 3 så de va mkt skratt & jag läste sexdelen i Cosmopolitan.. hihi mkt skratt var det & en del tankar vi delade med varandra..
Dels prata vi om den frågan jag hade fått tidigare förra veckan..
Sofia sa att hon ALDRIG skulle vilja ta reda på sånna saker om Patte & Sarah höll med om att inte hon heller skulle vilja veta vissa saker om sin kille om hon skulle ha någon..
Förr så brydde jag mig inte men jag Vill verkligen inte heller veta vissa saker längre så jag höll med Sofia går...
För tyvärr tyvärr har jag börjat bry mig lite för mkt & får alltid skumma tankar för minsta lilla..
Nej får försöka inte bry mig om frågan & tänker ALDRIG ställa samma fråga till min älskling...

Kommentarer
Postat av: Emelie

ahh vad kul! ni verkar haft rolig också ju hihi. måste bara tillägga det att ja skulle inte heller vilja veta ALLT om mac..
Hur är det med din mamma? Gick allt bra? Hoppas allt ordnar sig. Men oj vad hon är stark och även ni i familjen. Det är verkligen något ja beundrar hos dig.
Sköt om dig. puss puss

2007-09-25 @ 20:38:43
URL: http://emelielj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0