Till nästa lön ska jag köpa...

 Dessa AP coola converse skorna.. Me Love


Ville köpe dessa också  men tyvärr va storlek 36 fenito slut......

Men äntligen ska jag skicka efter min efterlängtade vill egentligen ha den i lila med vita stripes.. Med denna duger också..självklart ska jag ta en M har egentligen Xs men vill ju ha den större.....

Ne nu är de dags för sängen.. ska nog ta massagen idag igen, somnar mkt lättare då.. Älskar min hästen.. Tack mami & papi för den.... En del säger att jag är bortskämd, men jag tycker inte de för de ger mig inte ALLT men vääääldigt mkt.. En del får jag faktikst spara ihop till själv...
Kiss and goodnight

Kommentarer
Postat av: jocke

Bra =) na men man kan väl vara social ändå? :O :P
Våld är ju totalt onödigt sjukt och töntigt.
na då det är absolut inte jobbigt tycker inte jag iaf :) tycker det är skönt, kan ju vara jobbigt i början men man kommer in i det som med allt annat =)
na men ska ju in i lumpen i januari ;D Och efter det sen ska jag söka utlandstjänst som militär så får se vad som händer =)
Jo vi var på liseberg i helgen, riktigt kul var det =) Vi hade underbart väder, sjukt varmt faktiskt =) helt klarblått :)
oo va jobbigt med norra europas jobbigaste förskylning, tyckte jag lästa om att det var nån person från norrköping som hade den nu, de måste ha varit du då? :O :D:D
Jag hade ju Europas största förskylning en gång, det var grymmt jobbigt, blev känd i Tv och skit =/ =) Na de var faktiskt inte kul ;)
Klart jag sköter om mig, men Joackim nästa gång om jag får be :D haha :P Ha det så bra Nathalie och lycka till på jobbet :)
Nu är det dags för mig att sova efter att ha varit och tränat och jobbat =)
Pussogonatt :)

2007-09-11 @ 08:37:27
URL: http://kaxzi.blogg.se
Postat av: jocke

Bra =) na men man kan väl vara social ändå? :O :P
Våld är ju totalt onödigt sjukt och töntigt.
na då det är absolut inte jobbigt tycker inte jag iaf :) tycker det är skönt, kan ju vara jobbigt i början men man kommer in i det som med allt annat =)
na men ska ju in i lumpen i januari ;D Och efter det sen ska jag söka utlandstjänst som militär så får se vad som händer =)
Jo vi var på liseberg i helgen, riktigt kul var det =) Vi hade underbart väder, sjukt varmt faktiskt =) helt klarblått :)
oo va jobbigt med norra europas jobbigaste förskylning, tyckte jag lästa om att det var nån person från norrköping som hade den nu, de måste ha varit du då? :O :D:D
Jag hade ju Europas största förskylning en gång, det var grymmt jobbigt, blev känd i Tv och skit =/ =) Na de var faktiskt inte kul ;)
Klart jag sköter om mig, men Joackim nästa gång om jag får be :D haha :P Ha det så bra Nathalie och lycka till på jobbet :)
Nu är det dags för mig att sova efter att ha varit och tränat och jobbat =)
Pussogonatt :)

2007-09-11 @ 08:37:54
URL: http://kaxzi.blogg.se
Postat av: jocke

Oj kanske kom flera gånger nu =/
nike skorna du har där uppe, jag köpte faktiskt ett par liknande förra veckan men hel vita =)

2007-09-11 @ 08:39:00
URL: http://kaxzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0