Tänk så snabbt man kan förlora något som är ens ALLT

Sitter & tänker på det som hände i Klockaretorpet i torsdags.. Först när jag läste om morden som hade hänt där så tänkte "shit vad hemskt"...
Senare visade det sig att Min pappa jobbar med Den 40 åriga mannen som var en utav de två som var döda.
Enligt pappa så var han den snällaste som fanns & han kan verkligen inte fatta det som hänt..
Vi pratade om det idag.. Pappa kom nämliga tillbaka från semestern idag & han sa att det verkligen inte var någon rolig start..
Man ser att pappa är ledsen & det är inte alls roligt att se.. Visst pappa bkar alltid vara lite tyst & lägga in riktgt sköna kommentarer ibalnd..
Men idag har han vara väldigt tankspridd.. Men vadå det är vl klart han kände ju familjen..
Tycker det är så jävla hemskt..
& jag tänker på de tre barnen som från ena dagen till den andra är föräldralösa.. INGET barn ska behöva bli det..
Jag känner inte dem men ändå täker jag: Vad ska hände med de tre stackarna nu?
Jag blir så sjukt ledsen när jag täker på det, nästan så man börjar gråta...
Den ena går tydligen i första klass & tänk då är man inte speciellt gammal. Tänk allt han/hon ska gå ienom i sin skoltid & som kommer få göra det nu tan föräldrar. & även han&hon som går i 5an..
Tänk bara hon som är 14.... Hon är äldst & känner kanske att hon måste vara som ett extra sdör för sina yngre syskon när hon själv måt åt helvete..
Tycker det är så hemskt.. Ingen ska behöva gå igenomnågot sånt här..
Mamma & pappa sa att det var en super trevlig familj.... Men tyvärr slutade så himla tragiskt...
Kan inte ens förestlla mighur det skulla vara att bli föräldrarlös på ett så grymt sätt som de här barnen blivit..
Jag skulle bli galen & aldrig släppa in någon bland mina känslor.. Skulle må så jävla dåligt....
Jag önskar verkligen den lilla familj somär kvar all lycka i världen & hoppas verkligen att det ska gå bra för dem i livet ialf fast de kommer få det svårt nu...


***********

Idag har pratat med johanna & hanna i telefon.. Hanna var med jojoo så det blev att vi alla tre pratade när de satt på högtalar telefonen..
Det va riktigt skoj måste jag säga..
Pratade gamla minnen från Haga tiden & andra gamla minnen..
De va allt från yrande i Sörping till lesbiska rykten..
hahaha vi garvade ialf åt de....
Tänk vad mkt som kännts dåligt just för stunden men som man as garvar åt några år senare..
Ne nu är det dags att susa är ganska trött det har varit en lååång dag......

Fattar inte varför de ska vara så svårt att hitta vissa låtar.. Har försökt hitta Contra - Mitt Underbarn men hittar inte aaaaawwww blir galen....
Dessutom så blir de alltid sidan kan inte visas när jag ska lägga upp kort ibalnd.. Sånt får man cp ryck på.....


 

Kommentarer
Postat av: jocke

Riktigt synd om barnen =/
Kankse inte så kul att höra men en på mammas jobb, hans bror kör ambulants och kom till platsen först, han var tvungen att hålla ihop magen så inte alla innelvor skulle åka ut, fatta va äckligt =/
Aja pussogonatt. har jobbat natt.

2007-09-04 @ 08:12:47
URL: http://kaxzi.blogg.se
Postat av: jocke

Tja nathalie.
jag har inte köpt det en, ja jag att jag färga det igen eller? det är fortförande gult men inte lika gult, ska in till stan idag och köpa det tänkte jag, om jag hinner vill säga.
jaja eller hur, lite läskigt faktiskt, händer mycket sånt med folk från andra länder, vet inte om det kanske fattas nån länk däruppe eller nått :O =/
na eller h ur, eller jag vill ju bli polis så det är väl ungefär samma sak, eller militär eller nått och där kan man verkligen se läskiga saker.
Men det är tur att det finns folk som vill jobba med sånna saker också, hur skulle det se ut annars ? :S
Jo jag tycker faktiskt om att jobba natt, det är bra personer på natten att jobba med så vi har riktigt kul faktiskt =) och jag är så sjukt morgon trött så jag är bara glad över att jobba natt :D
Plus att det är väldigt stor skillnad på betalt också, jobbar man natt så får man ut runt 22 tusen i månaden vilket är väldigt bra för mig som precis har gått ut skolan, jobbar man bara dag får man ju inte ut över 15, dom ligger väl runt 12-13 skulle jag tippa på, så en 10 tusen mer i månaden på att jobba natt, riktigt bra :D
Tror jag har upprepas massa ord typ 1 miljon gånger nu =/ :D ;D Good natt nu måste jag sova :) Pussokrram

2007-09-05 @ 10:22:50
URL: http://kaxzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0