Söndagar är alltid lite sega

Min morgon började väl ganska bra men blev väl dock lite sämre, men blev sedan lite bättre igen d det plingade på min dörr....

Har även bakat idag.. Älskar att baka.. Så idag blev det kladdkaka, hallon muffins & kanelbullar.. Jaaammmmm va gott....
  
Kan ju lova att den som kommer gifta sig med mig i framtiden kommer få världens bullmamma till fru hahaha!!!!


Hahaha idag ringde mamma mig från landet klockan va då kanske halv 12..
Hon är så rolig exakt såhär sa hon till mig:
"vet du Nathalie jag & pappa har inte ens ätit frukost än & vet du varför, för att jag har spelat spel på min nya mobil tills nu"
hahaha du är så söööt mamii är..
Dessutom ville jag att hon skulle smaka på min kladdkaka idag så jag ropade massor på henne men fick inget svar så frågade papi vart hon var då sa pappa " är inte mutter i köket" men där var hn ju absolut inte för där var ju jag & bakade.. & vet ni vart jag hittade henne??
I deras sovrum sittandes på sängen helt inne i något spel på hennes glamorösa mobil hon har haha.. De va nåt spel men några lådor som man skulle fösöka stapla upp tan att de skulle ramla.. tror de gick ut på de men vet inte säkert hahahahaha.. Älskar dig mami Om något händer dig kommer jag aldrig någonsin mer vara glad....


Blir så trött!!! Varför måste de som flugfiskar träna på sina fiskekast precis på grätmattan utanför vårat köksfönster varje helg? Hatar de.. De e så fult & ser så fruktansvärt tråkigt ut..


Fick för ett litet tag sen sms av sofia där hon skrev att hon blir kvar tills på onsdag.. Gud vad jag glad jag blev.. Igår fick jag nästan glädjetårar av att se henne.. Usch va jag saknat dig skruttan..
Skönt & ses lite i morgon också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0