Skönt med seger för hästen

Igår var jag & Sanna & kollade på Hästen.. Självklart vann dom... Vad annars!!!
Spelade faktikst riktigt bra stundtals.. & lite sämre andra stunder hihi..
Men dom vann & det var de värda.. Linus gjorde dock inget mål... & varför gjorde du inte de gubben??
Efter matchen fick ju jag stå & vänta 100 år för att Linus skulle bli klar....
Till och med tjejer blir klara fortare.. *suck* =)..

Fick höra en rätt rolig sak i förrgår om en kille som hade blivit uppringd av sitt jobb.. De hade frågat om han kunde jobba men då hade killen sag att nej han hade mycket att göra så han kunde inte jobba den dagen..
& jag måste säga som han hade mycket att göra! Tacka nej till jobbet för att gå till bibban & sätta sig & spela poker r verkligen nåt man kan kalla "jag har mycket & göra" hahaha..
Han vann ialf 300kr.. Men kanske hade fått mer om han hade jobbat.... Men dom pengarna måste man ju jobba för..

Igår var jag ju som sagt på match med Sanna.. Vi har rätt kul när vi sitter & kollar på matcherna.. Igår t.ex va vi väl rätt töntiga eller JAG var väl rätt töntig.. Jag gjorde ialf en dikt till Sanna till hennes julklapp hon ska få i jul =P..

"Vet ju att du egentligen vill ha en lama, istället fixade jag en helkväll med _____a..
Han kanske inte är så snygg men du kan ialf känna dig trygg..
Han får ju oftast många tjejer å han kan sina grejer"
Hihihi ganska nöjd måste jag säga men Sanna va tydlgen inte riktigt nöjd med valet så hon kontrade ganska fort:
"Jag vill inte ha denna kille, kan jag inte istället få den lille"
hahahahaha knäpp du är gumman men de va ganska kul svarat... Men tänk på att den lille inte har samma begåvning hahaha ne vars nu får jag sluta driva...

För övrigt idag mår jag väl sådär.. är ganska trött i huvudet & mina ögon är helt röda efter natten...
Kunde inte sova eftersom min hjärna var i full fart med att måla upp massa dumma bilder som jag inte kunde släppa....



Förlåt Linus för att jag är så jobbig men jag kan verkligen inte rå för.... Jag är JÄTTE glad ska du veta men kan som sagt inte rå för vissa saker... Hoppas du inte är arg ialf =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0