Sista september....

Nu var den absoluta sista sen sommar månaden över... Dock har den mer varit en höstmånad.. När jag kollar ut genom fönstret ser jag fler färger på löven än grönt...
Ska snart börja jobba.. Tänk att jag bara varit ledig 2 dagar denna månad.... Usch är trött nu!
Oktober är jag ledig 3 eller 4 dagar så de ska ju bli lite skönare....
Hur har sista helgen varit i denna månad då????
Kan ju säga att den började rätt bra i fredags & i lördags morse... MEN lördagsmorgonen hann ju bli rätt katastof för min del...
Skulle egentligen fått skjuts till jobbet men bara för att allt rasade som ett korthus inom mig så valde jag att gå till jobbet...fast de spöregna... Hatar att gå i regn men igår brydde jag mig inte så mkt.. Mådde illa i stort sätt halva min jobbdag.. När lina kom kl 12 va jag tvungen att springa till toaletten.. trodde hela min frukost skulle vända sig i magen... Som tur var blev det inte så.. Tur att de löste sig giår annars vet jag inte vad jag skulle ha gjort... Hoppat från ett hus kanske....kanske va lite & ta i men de känndes nästan som så...
Lördagen slutade dock vääääldigt bra *ler* hihihi....
& min söndags morgon började mycket bra så nu kan de ju bara bli bättre..
Har dansträning i 3 timmar ikväll ska bli riktigt skönt att få träna av sig det lilla som sitter kvar sen i lördags....

  
Ang. lördags så skämms jag en del... Man gör inte så som jag gjorde...
Men dessutom så ville jag inte hitta de jag hitta...
Så nu i efterhand så ångrar jag de ja gjorde för då skulle jag varit glad & sluppit må illa..
Men nu struntar jag i de ialf & bara blickar framåt... Hur skulle de annars se ut om man bara kollade på allt som had hänt bakåt i tiden.. Not good!


Sen vill jag bara säga att jag älskar min sötnos mest av allt i hela världen...
Finns INGEN som du, & kommer aldrig att finnas!

Kommentarer
Postat av: Sarah

HAHhaha jag skäms också när jag tänker på mitt "samtal" med dig igår... Blev lite sentimental bara... Men men jag ringer senare ikväll... älskaar dig min ängel pussar

2007-09-30 @ 16:59:53
URL: http://frokencarling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0