Sega VS Nintendo

YYYEEESSS blev överlycklig när Sarah smsade & skrev att hon hittade adapton till hennes nintendo.. BRA ÄLSKLING!!!
Det är så att Sarah har ett nintendo med massa Super Mario spel.. AAASS kul äslakr super mari.. Dessutom har hon Donkey Kong.. Fatta Donkey Kong!!!
Själv har jag det gamla heldiga SEGA men sonic 1 & 2 & musse pigg, kalle anka & en massa annat..
Sarah blev helt lysisk när hon fick höra om musse pigg..
Haahaha Sarah VI e KULT! hahahahahaah..
Så imorn gott folk ska jag & Sarah ha en kväll med sega & nintendo ska bli så kul att vara med dig gumman.. Har saknat ihjäl mig efter dig....




Det verkar ju inte spela någon roll hur mkt jag än försöker & hur mkt jag än vill..
Saker & ting verkar gå åt helvete för mig ändå ibland!
Är inget vidare underbarn jag inte!!!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jaa vi ska ha såå kul :D:D:... läängat ihjääl mig hahah. Joo du är visst ett underbarn för du får mig att vara glad jämt hihihi ;p puss o kraaam ses imorrn... LUNCH ;P

2007-09-16 @ 22:57:30
URL: http://frokencarling.blogg.se
Postat av: jocke

Jo han är faktiskt lite jobbig, han är dryg... vi brukar träna ihop.
Hm tror fan inte jag vet vem linus är då, är inte han blond och har bemanninsproffsen bilen?
Det jag vet är att jag har jobbat med linus farsa 1 gång tomas heter han tror jag. han är as skön :D
Kimpa brukar min morbror kalla mig med kimmpen går väl också ;P har faktiskt inte så gjort så mycket, eller jo var på otten i fredags, gick ditt med 300 kr sen inträde 60 och mat 60 men kom hem med 670 ungefär haha :P akta att ja vann på jack vegas fick nått bonus spel fatta inte ett skit först så vann ja 404 kr HAHAHA :D ;) yes :D
oo va jobbigt kan tänka mig hur dom bär sig åt, fy fan alltså =/ Ligger säkert på rätt plats bara att dom försöker vet du... :S
Vi har ju 1 antal såna där på jobbet,
Förra veckan höll dom på att snacka deras jävla språk hela tiden så jag blev så irriterad att ja skrek "NU SNACKAR VI SVENSKA VA?"
Dom bara stör du dig eller? aa som fan...
Håll för örona då sa dom då.... Jävla idoter flytta hem ist... inte alla men många.
Ska du jobba hela veckan eller? Du ska inte till Norge nu eller?
hahaha yeah super mario och zonic ÄGER ju sönder HAHA ;D fan va grant.
Du får också ha det så bra och lycka till med alla din "kompisar" på jobbet ;)
Puss0gonatt

2007-09-17 @ 09:04:35
URL: http://kaxzi.blogg.se
Postat av: Emelie

jaha okej.. Kan säga att så var jag med förut. Men försöker säga vad ja tycker nu. Ja uppskattar ju själv när folk är ärliga och inte håller inne med saker, så dax att göra så själv också hehe..
Jaha vad bra.. Antar att ni kom fram till en del bra saker. Du verkar iaf positiv :)
haha ahh det enda ja såg fram emot va de man fick.. ja brukade få ringar hihi det gillade ja a lot!
Jo vi hade kul i helgen.. hoppas allt går bra nu.. det har börjat bra iaf... puss

2007-09-17 @ 19:21:17
URL: http://emelielj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0