Sanna Svensson 1988-08-21

Igår på jobbet under all stress fick jag en jätte saknad efter min älsklings Sanna..
Saknar alla våra crazy stunder.. Visst töntiga kan man kalla oss under våra cp stunder.. Det har varit allt från fula bilder till låtar som vi gjort egna texter till om olika personer...
Saknar ALLT som har med dig & göra.. Ditt skratt dina skämt som är exakt på lika hög nivå som mina är (en del tycker de e dåliga skämt med de tycker inte vi)..
Tänk allt roligt vi har gjort:
KENT konserten oförglömlig
Alla roliga dans stunder på otten av alla ställen
Alla roliga fika stunder, film stundet
& taco kvällen
You name it!
Vi har varit med om motgångar som vi kämpat oss igenom eftersom vi haft varandra..
& alla roliga stunder vi haft som man kan kalla för "Livet Leker"stunder... Många sånna har det varit under åren..
Tyvärr var det lääänge sen vi sågs nu.. Som vi umgicks sådär massa..
Jag har ju haft så sjukt mkt med jobbet & hon har ju jobbat med...
Längtar tills vi är förenade igen gumman..



 

And I never thought I'd feel this way
And as far as I'm concerned
I'm glad I got the chance to say
That I do believe I love you

And if I should ever go away
Well then close your eyes and try
To feel the way we do today
And then if you can remember

Keep smiling, keep shining
Knowing you can always count on me, for sure
That's what friends are for
For good times and bad times
I'll be on your side forever more
That's what friends are for

Well you came in loving me
And now there's so much more I see
And so by the way I thank you

Oh and then for the times when we're apart
Well then close your eyes and know
The words are coming from my heart
And then if you can remember
image346
 
Bara Kärlek!!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

JAG ÄLSKAR DIG!!

2007-09-21 @ 14:55:16
URL: http://saannaaevelynee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0