oj oj oj 20% bonusen slagen för 7 dagen i rad... såå jaaaa

De går verkligen bra för wow nu när rean är..
Konstigt när det är ordinarie pris så kan de bara HÖGST köpa för 500 när det är rea kan de köpa för över 2000 kr..
Blir an verkligen så blind av ordet REA??
Är verkligen trött nu.. Känns som jag bara viker viker & viker hela tiden sen när man kollar bort i 1 sekund så är högen man nyss vikt fint ett ända stort klägberg.. JJAAHHH va kul de är.. NOT!
Fick är 45 jävla kartonger med nya kläder & med påfyllning idag..
45 kartonger att packa upp + kassan + vika + jobbiga kundet.. Alltså en as jobbig dag..
jag är verklogen trött på detta arbete vll så gärna vara ledig & sovaut en heeel dag,.. Men jag vill ju ha pengarna så man får vara slav i 2 månader & sen få sina 30-35.000 för de två månaderna..
GUD vad jag längtar efter dom stachen..
Men har ialf haft en bättre dag än den igår ialf..
De va ändå lite roligt på jobbet idag & jag vet att Linus kommer bli nöjd när han läser detta.. Ser exakt framför hur han sitter & små ler & tänker "fan viken kung jag är"när han läser de som va roligt idag på jobbet..
Det var såhär att de kom några småtjejer in på jobbet idag var utav en som hade en halsduk som det stod Vita Hästen på..
Då log jag mot tjejen & sa "så du är ett stort fan till Vita hästen?
Hon kolla på mig med en nöjd blick & da "jaa dessutom spelar jag i vita hästen"
Då kommer de andra småtjejerna fram & säger att de också spelar i Vita hästen F98 eller va de va..
Jag säger då till tjejern med glimten i ögat "visste ni att världens snyggaste hockeyspelare spelar i vita hästen & jag känner honom"
Tjejerna" spelar han i A-laget? Vem är han"
Jag "Linus Eriksson"
& vet ni va tjejerna sa då "Vi vet vem han är han är såå snygg"
hahahahahahahaha kan tänka mig att de har en stor bild (den bilden som va med i häftet som man fick till alla matcherna förra året) med linus på & hans atougraf.. hahahahaha ser farmför mig hur dessa F98 dreglar över de kortet..
hahahahahahahaha Snuffiiii LIINNIIIIS fy fan det är STORT att ha små tjejer springande efter sig.. Kan inte vara lätt att vara du hihihihi...
Nej nu är jag lite ironisk.. Eller kanske ganska så jätte.. Kan faktikst förstå att de där tjejerna tycker linus är snygg dessutom tycke rjag han är jätte duktig på hans matcher...
Dock så undrar jag varför han alltid ska vara sist ut alltid i halvtid.. Han säger ju att det är för att det är så äckligt varmt i omklädningsrummet.. Jag har då en annan teori att han vill åka & visa upp sig & glänsa lite-..
Åka omkring & se sexig ut helt enkelt hihi & glänsa i sin otroligt hrymma stil..
Vi hade ju en liten diskusion om det i veckan.. Jag tycker att ALLA hockey spelare ser lika dana ut i sina dressar..
Linus garvar åt mig är jag säger de.. Enlgt honom har ialf han grymmast stil eftersom han tejpar på ett visst sätt & har den där saken på skirskon utanför sina strumor eller damasker eller va de nu heter..
Jag fattar inte alla tröjor alla strumptr & alla shorts & alla hockeyvantar ser ju lika dana ut.. Hur kan då någon annan ha mer grym stil???
När ska jag börja se det som spelarna ser??
aja jag nöjer mig med att se matcher.. Är ju där för att se spelet & inte hur de ser ut... Eller lite hur de ser ut kanske.. eller nae föresten de e ju svårt & se när de har sina hjälmar på sig..
hahahaha nu kom jag på en till rolig sak om linus som ahn kommer bli massa arg över när han ser att jag skrivit om de.. Han kommer säge "nu nathalietar du fram stora motorsågen & hånar mig" han ska alltid tro att jag honar honom hihi men ajg skojar ju bara lite hihi.. Ialf.. De läckraste som finns på alla vita hästen matcherna är när linus tar av sig hjälmen & rar med handen genom håret så de blir backslick fy fan får rysningar så läckert är de.. hihi heöt slickat bakåt med söta lockar längs ner hihihihih...
Nej nu får jag sluta vara elak han är ialf en jätte duktigt spelare & nu är jag faktikst seriös..

Usch undra när min förskylning ska gå bort.. Aldrig eller???
Sen undrar jag om jag & sarah ska ha en sådan tur så våran treo blir ett i helgen.. Sofia ska nämligen kanske kanske komma hem under hegen.. Vågar jag hoppas`???

Måste även kommentera bland det sötaste jag hört på länge "jag ska kolla på sängar i veckan det tycker jag är lite spännande"

Ne nu ska jag hoppa i säng & se vad TVn har att bjuda på. Porr kl oo kanske hahahahahahahahaha ne usch va jag är töntig nu men jag skyller på att jag är massa trött minhumor sjunker till 0an då.. Förlåt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0