När man är lycklig varför ska de vara något som sviker då?

Ja, jag kaske oroar mig i onödan& ja, jag vet att jag inte har något att roa mg för........
Men ändå så gör jag det! Ganska mkt på senaste tiden.....

Jag kan verkligen inte rå för det..

Tyvärr finns det bilder i mitt huvud som vägrar att ge sig..
Kommentarar som snurrar runt i huvudet som vägrar slute..
& tyvärr så målar jag upp hur dessa blder utvecklas & jag till slut står där själv so förlorare...
Skit jobbigt är det & jag försöker verkligen tänka på ALLT possitivt Men känslorna bara sviker...

& när jag tänker efter så kommer jag nog tyvärr alltid vara lite små orolig hur lycklig & glad jag än är....

Dumma dumma oroliga känsla.....

Kommentarer
Postat av: Emelie

ja åkte dit med antonia.. en tenniskompis. går på degeer så du kanske vet vem hon är.
ahh fan va roligt. Vad hittade ni på för kul då?
haha frukost fika? det lät kul hihi.
jo det har gått bra med marco nu iaf.. så det känns skönt ja hoppas bara det håller sig så nu..
Hur är det för dig då?
sköt om dig.. puss

2007-09-22 @ 20:02:26
URL: http://emelielj.blogg.se
Postat av: jocke

Låter jobbigt =/ Det är alla "Svenskarna" på jobbet som rör till det uppe i huvudet på dig nattis ;)
Har inte ett skit att göra så sitter och kommenterar texter :S

2007-09-22 @ 23:42:46
URL: http://kaxzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0