Min dröm

*Jag drömmer om dig varje natt & varje dag (dagdrömmer)
*Jag drömmer om den dagen då vi blir sambos
*Jag drömmer efter det seriösa
*Jag drömmer om det som vi ska kalla Vårat hem
*jag drömmer om att bli älskad lika mycket som jag älskar dig
*Jag drömmer om att allt ska bli bra att vi ska vara lyckliga
*Jag drömmer om lycka
*Jag drömmer om glädje
*Jag drömmer om den dagen jag säger "här bor vi & våran katt" (jag har blivit uppvuxen med en katt det är väl självklart att en katt ska finnas med i mitt liv hihi
*Jag drömmer om resor som kommer vara oförglömliga

Alla har vi olika drömmar Undra när mina slår in.. Några har redan gått i uppfyllelse & några är nog på gång hoppas jag......

Fick sms av sofia nu hon kommer hem på fredag & Jävlar vad jag blev glad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0