Kolla toffeln Nathalie....

Vad va sarah sa när hon ÄNTLIGEN kom till hennes favorit bana i Super Mario 3..
Idag hade jag & Sarah TV-spels kväll. fyyy fan va vi garvade & hade kul..
Vi letade först efter alla min SEGA spel hittade bara sonic 1 & 2 O Califonia Games.. Vart har de andr 11 TAGIT VÄGEN???? Musse Pigg, Kalle Anka, Lejonkungen, Street Fighters m.f???? Kom tillbaka till mig nuuuuuuu..

Tur  att jag har mitt sonic..

Hur som helst hade jag & sarah super kul...

Detta är en inblick på våran Super Mario kväll:

 VS

Efter en havtimme var vi i full gång & vädligt inne i spelet, dvs super mario på super nintendo...

 Sarah va en jävel på super mario men jag gjorde mitt bästa ialf


Här klara Sarah bossen.. GOOOD WORK, då fick vi gå vidare till nästa värld..


Trodde de bara var killar som såg såhär bekväma ut när de lirade tv spel... Men ach så fel jag hade Sarah ser ju ut som hon är född till att spela hahahaha....

Sarah fick även bonus!

1.
 2.  3.

Såg inte lika bekväm ut i min tv spels ställning som Sarah gjorde men blev snart ganska bekväm jag med

Denna Banan va supersvår så Sarah fick koncentrera sig


YES äntligen blev jag räven som kan flyga blev även björnen & faktikst så blev jag bättre & bättre efter lite koncentration från min sida


Men trots att jag var inne i spelat så dog jag
Då blen jag massa ledsen men som tur va kunde man fotsätta & få 5 nya liv så jag fick fortsätta köra.. WEEE!!!


Sariis favo bana "Toffel banan"

Efter allt spelande va vi lite strötta men ändå vädligt exalterade

hahahaha

Men måste säga att vi tillsammans hade suuuper kul


Jag & Sahara började spela runt halv 7 & slutade vid 22.00 då mamma frågade ifall hon fick sova hihi herregud gumman vilka roliga nördar vi är..
Vi kom ända till värld labyrint 5 det ni gott folk!!!


Linus vill ju nu utmana mig i Sonic 2... & Han tror ju då att han ska köra äver mig...
Men som han kanske inte vet är att jag ÄLSKADEatt spela de som liten & var/är väldigt fingerfärdig när de gäller Sonic 2 så jag tycker inte du ska vara så säger..
Vi får väl se vem som spöar vem för jag är stjärna i Sonic 2 gubben belive it or not!
Du kommer få massa massa massa fett stryk hihihihihi...
Tv spels match i veckan???

I LÖV This game

Kommentarer
Postat av: Sarah

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH jag skrattar ihjääl mig... Fyyy va kul vi har haft!!!! Detta måste vi göra om ;D. hahah kul det skulle va o se dig spela sonic, du är säkert bääst på det... äääälskar dig.. hihihi godnattis. Ps. Du blev GRODAN också hihihihi :D:D

2007-09-18 @ 00:10:57
URL: http://frokencarling.blogg.se
Postat av: jocke

jo elle hur, tror han är sveriges snyggaste vet du...
Okej ser ju inte ut som han på bilderna. Na men jag har inte bara jobbat på stadium lagret. jag jobbade ute vid hendelö (stavarn) 1 gång, då jobba jag med en som hette tomas som jobba för ES som hade en son på BP som jobbade på stadium lagret och hette linus.
AHHAHAHAHAH så ni hade kul alltså? :)
haha gör så :P
Händer resten av veckan då?
Hm nu ska jag också sova faktiskt, hare bra puss hej.

2007-09-18 @ 09:17:36
URL: http://kaxzi.blogg.se
Postat av: sarah

Hahaha jaa grodan som är såå söt... hihi detsamma min gumssssa.. tack tack :DD du ägde med framåt kvällen ;P. Du blev skiitbra ällskar diiigg puss

2007-09-18 @ 20:09:48
URL: http://frokencarling.blogg.se
Postat av: jocke

Tänkte på 1 sak, vad fin klädd Sarah är för att det sak vara TV-spels kväll då? :O haha ;D

2007-09-24 @ 09:45:26
URL: http://kaxzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0