kan inte somna...

Har försökt lite nu men de går bara bra... Ligger bara & tänker på en massa saker.. Det är ju iof sig ganska likt mig. Brukar ofta tänka på saker jag sedan måste sitta & filosofera kring...
Precis som jag gör nu... filosoferar!
Hatar den där orolighets känslan som kan smyga sig på en sådär ibland.... & helt utan förvarnig också för den delen..
En del saker är helt omedvetet & kanske inte alls något man vill tänka på eller som man egentligen inte alls kanske behöver oroa sig för.. Men ändå dyker de bara upp utan att man vill..
Jag kan oroa mig ganska mkt nu för tiden....Visst vissa saker fick jag svar på idag att jag inte behövde oroa mig för...
Men de spelade visst inte så stor roll för nu sitter jag här & är orolig i alla fall.....
Kanske ska försöka intala mig själv att det inte finns något att oroa sig för.. men hur lätt är det på en skala?
Dessutom oroar jag mig för mamma som bara den..... hon vill ju helst inte att man ska göra de...... Men de går bara inte att koppla bort hur gärna jag än vill... eller vill, vill jag ju inte, men det är jobbigt när negativa saker dyker upp i knoppen..
& de saker jag inte behövde oroa mig för skulle jag heslt vilja koppla bort & sluta oroa mig för.. Men jag vill inte gå miste om något det är väl därför jag oroar mig....eller jag vet inte eller så är de jag som är almänt stödt...
Så kan det ju också vara...
Ne dag & sova..





Sarah jag vill umgås snart hihihihihihih de va föööööööööööööööööööööööööör länge sen.. Call me ska calla dig också såklart hihihi...




   

Kommentarer
Postat av: jocke

Sjukt jobbigt när man inte kan sova, händer inte mig ofta men för 1 tag sen sov jag inte på hela natten, men tror jag redan ahr sagt det =/ :D
Ser på bilden i mitten att du verkligen filosoferar om något :D HAHAHA ;D
nan u ska jag sova :) pussogonatt.

2007-09-06 @ 07:28:45
URL: http://kaxzi.blogg.se
Postat av: Emelie

Nee.. oj. Vad ska de göra då`? Blri det operation? Usch fan va hemskt. Vet inte va ja ksa säga. Finner verkligen inga ord. Det är så svårt att försöka sätta sig in i din situation. Även om jag själv har varit sjukt rädd och fundersam Jag hopppas verkligen att allt går bra. Om du känner att du vill prata så är det bara att höra av dig. Finns här för dig... Förstår att du har det jobbigt.
Det är en del plugg. Har fått ganska mycket läxor men de är lätta.. hihi. Det är mest festa som gäller nu haha.
sköt om dig.. puss puss

2007-09-06 @ 12:07:15
URL: http://emelielj.blogg.se
Postat av: Sarah

Jaa eller hur. Jag blev så ledsen när jag hörde det. Det var tydligen några sigenare. Han kallade sig lindström eller nåt. HAHA va gullig du är gumman.
MMM JAG MED :D hihi hoppas filmen va bra igår. jag skratta iallafall ihjäl mig när jag såg den :D. Vi ska ha så kuuul på söndag. Längtar ihjäl mig efter dig. Jag drömde om dig mig o sofia idag. Det var som vanligt o så kul. Så kul som bara viiii kan ha. Vi får höras ikväll. Saknar dig såååå myycccket... älskar dig!!! Pusss o kraam

2007-09-07 @ 11:21:12
URL: http://frokencarling.blogg.se
Postat av: jocke

Aa det kan man säga, dricker inte och kommer nog alla mer dricka, tycker det är totalt onödigt faktiskt, kroppen mår skit av det, alla organ i kroppen tar väldigt mycket stryk, allt fler människot dör varje år av skrumplever, så förstår inte vad alcohol ska vara bra för, kan ha grymmt kul utan, finns bättre saker att lägga sina pengar också för den delen, och det finns godare saker att dricka, så jag, ja är nykterist :) man behöver inte vara tråkig människa för det, många på jobbet tycker ja e töntig för att ja inte dricker.. du kan inte leva livet då säger dom? ehe VA? okej :S
Jo absolut det är riktigt bra betalt för så simpelt jobb, men me tanke på att jag har kommit in i att jobba natt nu så är det ingen fara, jag är en sån person som verkligen hatar att gå upp på morgonen så jag gillar natten faktiskt =)
1 månad är inga problem men efter några år kan ja tänka mig att det kan bli jobbigt, men jag har inte heller tänkt mig att vara kvar där mer en till Januari så :)
Jo precis en person kan vara hur snäll som hälst, men i själva verkat kan den vara dum i huvudet.
som jag vet om dig är du en schyst och rolig tjej, men om jag kanske skulle vara me dig nån gång kanske du skulle börja hota mig med knivar och skit HAHAHA :D tex hahaha ;)
Finns nog många kvinner som bli misshandlade i sina hem idag, av sin män. Männen kan vara hur tevliga som helst när dom pratar och är med annat folk, men helt anorlunda med sina anhöriga. Detta är skrämmande i dagens samhälle =/
Du skulle nog kunna passa väldigt bra som filosof tror jag, satasa på det nathalie ;)
Ja du i helgen blir det nog lungt, iaf idag (Fredag)
Däremot imorrn ska jag antagligen till Göteborg och sova på scandic hotell och gå på liseberg på söndag :) ska bli kul issf :D
Va ska du själv göra dÅ? =)
haha tack för den :D jag är också sjukt trött idag =/ och tjurig men vet inte varför ;S
ha det så bra nathalie, jag guillar att skriva ditt namn, tycker det är fint faktiskt =)
Ha det så bra, pusss

2007-09-07 @ 20:59:25
URL: http://kaxzi.blogg.se
Postat av: Emelie

Jo.. förstår att det är jobbigt. Det är ju så svårt. För man kan ju inte göra något själv. Men det kommer gå bra. Som du sa så blir det förhoppningsvis tredje gången gillt.
Jo riktigt kul att hon kom o hälsade på. Så det känndes lite som förut när vi gick ut hihi.
Vad gjorde du i helgen då?
Btw om du möter marco på stan eller nått får du gärna ta ett snack med honom för nu verkar allt bar gå utför.. :( Han verkar inte alls lita på mig och jag fattar inte varför. Jag har ju lixom aldrig gjort någonting mot honom sen vi blev tillsammans men ändå lite han inte på mig. Vill ju inte att det ska ta slut men det blir så jävla tröttsamt med allt tjaffs.
Ha det bra gumman. puss puss

2007-09-09 @ 17:40:51
URL: http://emelielj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0