Jag fattar inte programmet heter Idol

Gillar Carolinas kommentar "jag är tondöv men jag tror det lät bra"

Idol! Vad tänker man på när man hör det ordet? Jag tänker ialf på en person som är as bra som kan spela ut sin roll elelr som sjungen som en gud.....

Hur tänker en del människor när de inte alls sjunger något bra & ändå kan säga & verkligen tro på det "jag kommer komma med i idol, jag har sjungit sen jag var liten & sjunga är verkligen min grej"

SKÄMS på er!

Tycker en del är så jävla pinsamma........ SKAM!

Sen när juryn säer som det är blir de AP arga & säger "jag ska pissa på dom de små råttorna" eller "jag fattar inte jag tckte de gick så bra"

EEEEEHHHHHH NOT!
Hahahahahahahahahahahaa
fan va en del är bra på att skämma ut sig själva.... vilka jävla kungar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0