har ändå inget att göra

NAMN: Nathalie
ÅLDER: 19
SYSKON: 2 helknasiga bröder som jag älskar
HUSDJUR: Katt Sotis babeee
LÄNGD: 155cm *generad*
VIKT: på tok för mkt
SENASTE PERSONEN JAG PRATADE MED I TELEFON: Limpa
TRÄNAR: dans & försöker röra på mig så mkt det går, när jag orkar vill säga
SENAST JAG VAR UTE: de va nog några timmar sen
FAVORIT FÄRG: blå
MUSIK: RnB såklart... vad annars
DRICKER: bonaqua, ramlösa skogsbär, de händer lite då & då att alkoholen kommer fram (alkohol för dem som tål...ne usch va töntig jag va nu)
FILM: withe chics, little man, dirty dancing 2
HÅRFÄRG: ja du lite allt möjligt eftersom det är slingat i 3 olika
FAVORIT PLAGG: over size T-shirt & leggins
ÄTER: mat... försöka snåla på fettet
POJKVÄN: thihihi jaaaa de kanske jag har
MEST NÖJD MED: haha nöjd? finns det något ja är nöjd med? det är väl mina tatoos då i sånt fall
VIKTIGASTE HÄNDELSEN I MITT LIV: De två gångerna mami fick lämna sjukhuset
ÅRSTID : sommar... det är då känslorna kommer fram som alla brukar säga (sen om de e sant eller inte kan jag inte svara på)
KOMMENTARER JAG ÄLSKAR ATT SÄGA: " alla känner apan, men apan känner ingen", "hon/han verkar inte ha alla hästar i stallet"
EN KOMMENTAR JAG SAKNAR: "nu ska vi se, sa blinde Sara" hahahahahahaha en kommentar Linus påstår ha hittat på själv (oooops nu hånade jag dig IGEN....SORRY about that!)

.....................................

Måste bara berätta att idag var jag förbi & kollade på när andy tatuerade sig igen.. 6 timmar även denna gång...bra gjort andy pandy.. Hur som helst har jag hittat ett delfin motiv jag ska tatuera på benet.. så nu ska jag snart ringa till Jonte & beställa tid till den 3 tatueringen.. Den ska bli rätt stor denna gång.. Men några 5-6 timmar orkar jag inte sitta det är en sak som är säker ialf...
puss and good night over and out!!!

Kommentarer
Postat av: jocke

alkohol för dem som tål, neej neej alcohol är för fegisar :D

2007-09-06 @ 07:33:51
URL: http://kaxzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0