Dumma förskylning

En del som är förskylda kan vara de jätte länge & gå omkring med den som om den alltid varit där, & utan några större problem..
När jag däremot blir förskyld ska den alltid slå till med dunder & brak så att jag känner mig som en liten bebis som måste tas om hand.... Stackars min omgivning som står ut med mig när jag säger "*host* *host* *host* uuusch"som om de vore super synd om mig...
Trots denna dumma förskylning har helgen varit BRA!

Linus fyllde ju 20 i lördags... Massa grattis grattis grattis!!! Hoppas verkligen du är nöjd med din födelsedag & att du blev glad av  FDS kallingarna & tröjan.. Iof sa du ju att du hade ett nytt favorit plagg nu men ändå...
En vit längre oversize med en stoor gul smiley på vart de ialf från affären "Pikadol"..
Tror inte det öär många som vet att den finns... här i norrköping.. Men de e en cool affär.. skum mysig & lokalen är väl lte skum med men ädå finns de mkt grymmm..

 
 GRATTIS


Nu ska jag gå & fixa till mig lite & platta till luggen hihihi det är lite styrigt med lugg men är ändå nöjd & glad...



Kommentarer
Postat av: Sanna

sött kort älskling :D

2007-09-10 @ 16:44:51
Postat av: jocke

Fick inte du nån text av mig? :O

2007-09-10 @ 18:17:02
URL: http://kaxzi.blogg.se
Postat av: Sarah

Hihih va kul vi hade det ;P. Jag va fan rädd att jag skulle få pucken på mig hahah :P. Ussch det går sådär för det är så jävla tråkigt. När jag läser en rolg bok läser jag ut den på nolltid men pluggar jag tar det flera timmar att läsa lite ahhaha :P. Jag gör hela tiden masser annat :P. Ringer folk, och städar, gosar med tequila, ger katten mat, tränar - ALLT för att slippa plugga :P.. Heheh jag är helt enkelt trött på allt efter gymnasiet men jag måste ju så jag får väl bita ihop. Detta är trots allt mitt val =/. HAHA puss Ääälskar dig och kan bara säga DETSAMMA

2007-09-11 @ 00:46:22
URL: http://frokencarling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0