Bye bye WoW

Idag har jag haft det tufft på jobbet.. fick jobba över 2 timmar.. Alltså det vart en hel dag.. Började halv 10 & blev kvar till 19.15...
Det var nämligen så att listan på all utförsäljning kom vid 15.30 till faxen i Bikbok..
Då var det bara att märka om allt.. Kl 16.45 var vi lååångt ifrån klara jag & jessica Så hon frågade om jag kunde jobba kvar till stängning för att vi skulle hinna med allt till imorn.. & snäll som jag är så var jag såklart kvar...
Förlåt! Nu kanske inte många förstår vad jag snackar om med utförsäljning & hela fadderuttan...
Det är nämligen så att WoW i HELA Sverige ska upphöra... All satsning ska ske på wow i Norge...
Har faktikst varit roliga 9 månader på WOW & de bir ju 1 1/5 eller 2 roliga månader till sen är det fenito & godbye Wow..
Vi rear ut all ordinarie till 50% nu & alla Jeans för 199... & Bättre rea kommer det bli....
Dags att börja om på ruta ett & skriva 10000 nya CVn då....
Det blev ialf en hel dag på wow som gick vädligt fort..
Det avslutades med att jag & Claudia sa tack för idag till Jessica & sedan gick vi två vidare till Donken & köpte en varsin jordgubbs milkshake.. Sedan traskade vi hemåt.
Tillslut var vi utanför Claudias hem då blev det "Ge mig en bamsekram nu älskling så ses vi morn min bebis" från Claudia..
Fortsatte sedan hem till mig.. Ringde min Sarah den sista biten som var kvar & pratade lite.. Så skönt var det..
Avslutade sedan samtalen när jag var frame vid min port..
Kvällen har sedan innehållt Idol & Top Model Sverige & nu sitter jag här & ska snart gå & lägga mig & glo på TV..
Sedan blir det att susa vidare in i natten hihi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0