Brrr

Usch vad jag fryser... Igår frös jag som mest kan bero på att jag suttit i himpa & kollat på hockey match.. 4-4 slutade vita hästen - Nyköping...
Men ändå trodde jag att det skulle vara varmare ute... men icke... super kallt.....
Har sjukt ont i magen också... uuusssch vad jag hatar när jag har ont i magen.. Har det så ofta nu för tiden... Men men biter ihop & ser glad ut ändå....





image307     image308               
image309
                                                                                                                                                                                                            


Kommentarer
Postat av: Emelie

Aww fan va söt du blev! Luggen passa dig jättebra!
Usch marco har åkt nu sitter ja hemma ensam. Va så himla ledsen när han skulle åka. och självklart ska ju nån man känner gå förbi! blä.. jo visst.. låte kul med fika. Men får se när ja kommer hem. tänkte för det nästa helg men får se. Men ska du hem nått och hälsa på när du åkt till norge? ha det bra puss

2007-09-02 @ 19:44:18
URL: http://emelielj.blogg.se
Postat av: jocke

Skulle
på ett sätt vara kul att bo däruppe på vintern, åka snöskooter och skit ;D
HAHAHAAHAHAHAHA dom är ju inte riktigt klcoka, ja skulle bli galen :O ;P
Klart det är kul att skriva till dig när man får höra såna kommentarer ;D

2007-09-02 @ 20:20:31
URL: http://kaxzi.blogg.se
Postat av: Sarah

SHIt du rä så söööt i lugg... Jag får nästan tandvärk hihihi :D... Läääängtar tills vi ses gumman... love u pussis

2007-09-03 @ 00:19:16
URL: http://frokencarling.blogg.se
Postat av: jocke

AHHAHAHAH men 15 gradet för dom är ju as varmt, dom ligger ju typ och solar i 10 minus ;D HAHA :P
Har ju 1 antal såna stolar på jobbet också, men dom fattar typ 0 och gör alltid fel PUH..
aa du färga mit hår igår, eller skulle göra ljusa slinger men skiten blev ju typ gult och dörför så tänkte jag göra om det idag och också köpa silver schampo ;D fasen va lack jag blev =/ na men vet du vad silver schampo kostar eller? =)
Snygg du blev i håret förresten.
Ska du hitta på då nattis? :D

2007-09-03 @ 18:18:54
URL: http://kaxzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0