26/9-07

Nu har man fått lön & de e ju rätt skönt måste jag säga...
Fick ju en jätte bra lön förra lönen men då betalade jag ju ett rum i Norge för 4100.. Men eftersom det händer lite saker bev det ju inget Norge så det blev att jag kastade 4100 i sjön...


Till ALLA som har förhållande:

Döm inte personen du är tillsammans med efter dina ex

Lämna ditt bagage bakom dig om du går in i en ny relation
Var hår & sätt dina gränser rean från början

Om någon är tillsammans med någon på avstånd:

Låt inte avståndet vara en ursäkt

Man måste lita på varandra lite extra även om tillit är något som är viktigt i alla relationer....

Sådär nu har jag lekt dr. phil i en minut...

Idag har jag & mamma spelat pino.... För de som inte visste har jag faktikst tagit pianolektioner i några år.. Men spear inte längre.. Bara hemma ibland.. & kan lova att de e ganska avkopplande även om det låter lite nördigt..
Spelade "A Day Without Rain" med Enya...
Efterom jag hade en känslostorm av dess like igår så började jag helt omotivirat att stor tjuta när jag spelada hahahaha så de va bara att srpinga in till rummet & lugna sig ett tag..
Fy fan för mig... Är norra europas största tönt....
Varför kan jag inte bara tänka "det finns ingen annan Nathalie skärp dig nu" Istället för att jag som jag gör nu går omkring & spänner mig ibalnd???? Lustigt! Ja jag vet jag är lustig.....

Ialf så måste jag visa vilken låt jag spelade på piano.. Tycker jag är ganska duktogt.. Ialf lite duktig även om det inte är den roligaste låten att lyssna på....

(den första låten som spelas) Enya

Kommentarer
Postat av: sarah

looove yoooouuuu puss

2007-09-26 @ 20:09:14
URL: http://frokencarling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0