23/9-07

Nu har jag skrivit klart min CV so jag ska skicka in i morgon.. Blev ju rätt okej ändå.. Har fått läsa en del asnökningar som wow fick & kan ju säga att jag har lärt mig vad man INTE ska skriva..
8 av 10 ansökningar började med "jag är en glad och positiv tjej"... Det var verkligen inte roligt att läsa..
Men ialf blev jag nöjd med min så får vi se om de går hela vägen..
Vill verkligen ha ett jobb spec nu eftersom jag snart ska flytta hem ifrån där för vill jag börja kolla på lägenheter NU & köpa möbler & de där sakerna man lägger i lådan som man har beticken i & ja allt där som ett hem ska ha...
jag vill jag vill jag VILL...

Måste säga att min helg har varit vädligt bra & mysig men tyvärr har ag varit lite cp unge & varit lite jobbig...
Ibland har jag massor med saker inom mig som bara vill komma ut men som jag inte vågar säga för jag inte vill känna mig jobbig.. Har kommit fram till idag att jag är en lite säregen person! Jag gillar inte svartsjuka men är själv vädligt svartsjuk, jag gillar inte när människor ska vara jbbiga men jag själv kan vara jobbig, jag gillar inte när folk inte berättar saker som de känner men jag själv är en person som har myyycket svårt för att öppna mig & dela med mig utav mina innersna känslor.
I helgen var det extra mkt snurr i bollen så jag gick runt & kände att jag hade gråten i halsen nästan hela tiden..
& tyvärr tyvärr så är jag tydligen ganska lätt läst.. Fick höra att jag var ganska risig till och med & attman såg vädligt lätt på mig om det var nåt... Fattar inte försökte till och med med kommentaren "men vadå jag nämnde ju inga namn" men de spelade tydligen visst ingen roll...
Fan då! Tips till mina vänner säg inga hemlisar till mig för min kropp ger ut signaler till folk som säger "hon döljer nåt"... MEN innerst inne vet jag ju att jag MÅSTE börja bli mer öppen.. Har redan kommit en bra bit på vägen men man kan alltid bli bättre... True true!!!
Saknar min älskling ialf sjukt mkt just nu... Skulle vilja att du var här hos mig nu så jag kunde ligga hos dig & bara mysa massor.. Ligga på dig & höra ditt hjärta slå & bara säga hur jag känner innerst inne...
Men tyvärr får jag sova själv.. BLÄÄÄ!
Känner mig så trygg hos dig.. även de gånger jag gråtit som ett litet barn då du fått trösta mig fast de egentligen e du som borde tröstas bara det säger vilken fin människa DU är..
Du är min älskling & kommer alltid vara speciell för mig har jag insett. Jag kan ju inte släppa dig det är ju något som är bevisat gång på gång & som både Du & jag har fått klart för oss...


Önskar jag kunde släppa allt tråkigt & bara blicka framåt i  min framtid som ser vädligt ljus ut för mig... Men tyvärr ser jag mycket av det mörka som varit & de tar visst lite tid för mig & släppa....
& det är ju då pga att jag inte litar på mig själv tillräckligt mkt.... Men de ska jag nog göra en vacker dag.. I GUESSS!!!!

I morgon väntar jobbet igen då får se va de är för jobbiga kunder då.. En del kunder: Heja Sverige är ni klara..
Jag som arg butikspersonal: Nej för fan låt oss vara....
Ne nu va jag lite väääl häftig... Men en del har gått mig på närverna så är bara lite puttis...

Ne dags att skutta till sängs då.....

Arrevidercii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0