20/9-07

Jag kollar ner & jag tänker på tiden
Den som var våran du vet minnen av siden
Vi kollade på stjärnorna, vi kramade varann
Du & Jag under himmelen där bara kärlek fanns

Jag Minns den tiden då allting försvann
Då jag sårade dig och dina tårar bara rann
Varför? Varför gjorde jag detta förstörde våran tid & jag krossade ditt hjärta

Under tiden fick jag ångest tillbaka
Minnen när du grät fan jag ångrar det som satan
Kunde inte sluta tänka på DIG så jag offrade mitt allt & jag hoppades på dig
Sa som det var, jag fick svar på min fråga
Himmelen den öppnade sig och ner kom en gåva
Det var DU & våran kärlek började om
Du & Jag förevigt, ja nu skiter vi i Dom

Jag säger ooh - ooh kan du komma till mig
För längtan är så STOR




Att beskriva dig med 1 ord är inte lätt, du är så mycket mer än 1, du är helt komplett



Kommentarer
Postat av: Emelie

haha stackare.. o det är ju lite svårt kanske för du kan ju inte direkt skrika"stick din jävla rearaggare det är 2 för 1 inte sju!" hihi..
kom hem idag åker till götet imorn kommer väl hem på natten någon gång o sticker nog tillbaka till kalmar på lördagen.
haha gamla godingar..
händer i helgen då? jobb eller?
puss

2007-09-21 @ 00:45:40
URL: http://emelielj.blogg.se
Postat av: jocke

hallå hallå :D
mm elle hur... AHHAHAAHAH ja för fan dom har ju as höga bidrag också, helt sjukt är det, jag jobbar skiten ur mig och betalar en massa skatt till folk som bara går hemma och inte gör ett skit.... Jävla idoter, dom försöker ju inte göra något åt det heller. USCHH.
i Helgen ska jag fiska på lördag hehe ;D sen vet jag faktiskt inte mer :D Du kommer ju bli miljonär Nattis ;)
va ska du hitta på då? Pusssohej

2007-09-21 @ 09:42:53
URL: http://kaxzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0