10/9-07

Har gått & funderat lite på jobbet idag...
En kompis till mig sa nämligen idag att hennes kille inte riktigt litade på henne.....
Vet inte varför just detta fastnade på min järna..
Men saken är den att de har varit tillsmmans vädligt länge..
Över ett år om jag inte är helt ute & cyklar... Nu efter gymnasiet så har hon bestämt sig för att plugga vidare..
& Varför skulle hon inte de?? Hon är ung & vill antagligen inte sitta där som 25 åring & plugga & bli klar när hon är 30... Tycker att hennes kille måste förstå de & det tror ag han gör till 100%..
Jag vet att denna tjej älskar sin kille över allt annat & skulle bli sjukt ledsen om det tog slut... Jag skulle bli grymmt irre om det tog slut pga att de tjaffsar för att han inte litar på henne..
Jag har då aldirg hört något om henne som skulle få hennes kille att bli misstänksam & han litade på henne innan hon började plugga i en annan stad..
Så varför ska han då sluta lita på sin tjej som är hans allt som han alltid litat på bara för att hon börjat plugga i en annan stad?
Har funderat & funderat.....
Kanske är det så att han tänker att hon träffat massa nya människor & visst det kommer hon göra.. Det är en ny skola & en ny stad & hon åkte dit utan att känna NÅN.. Klart man lär känna nya & skaffar sig nya kontakter & vänner..
Men antagligen så kanske han känner att "fan nu kommer det vara mycket fest de första veckorna & hon kommer träffa många nya & kanske hitta någon annan eftersom hon ser bra ut så kommer andra stöta på henne"... Visst det är okej att tänka så... MEN, hon skulle lika gärna kunnat lära känna någon ny HÄR i Norrköpng eller hitta någon NY när hon är ute på helgerna & har skoj när hennes kille inte är med..
Men det har hon inte för att hon älskar sin kille.. Visst känner inte hennes kille mkt men när jag ser dem tillsammans ser man att de är kära & jag VET att hon är super kär i sin kille....
Hon var säkert sjukt nervös inför hennes flytt & tänkte säker "hur ska de gå mellan oss nu" & de bestämde antagligen att de här skulle gå bra för de älskar varandra...
Han var också antagligen med & ville säkert till 110% att de skulle vara de ialf.. DE två VALDE att ett de skulle gå bra...
Varför kan han då inte intala sig själv "detta kommer gå bra hon älskar mig & jag henne, vi har gått igenom så mkt så detta kommer gå fint efter allt vi gått igenom" istället för att helt plötsligt sluta lita på henne..
Jag hoppas verkligen att det bara är något fnatt han fått i huvudet just nu för att han saknar henne så mkt & att de ska gå bra..
För om de skulle ta slut pga att han slutade lita på tjejen han alltid litat på förut bara för att hon flyttat blir jag så sur som den suraste godisen (typ som de röda, gröna eller gula döskallarna hahah)...


Om du läser detta så vet ju du att det är till dig... Ni kommer klara detta & jag hoppas han litar på dig när du säger till honom att han kan lita på dig.. Om han inte gör de så begår han ett STORT misstag som han lär få ångra...
Säg till honom att han ska lyssna på Ray-J - Anytime för då lääär han tänka på dig för det är kanske världens finaste sång....
Fina trevliga tjejer som DU växer inte på träd.. Tyvärr finns det allt för få....
Jag önskar dig all lycka!


Usch dags att sova mitt huvud sprängs snart.. Har tagit en alvedon så jag joppas de går över tills imorn.. Om inte så hoppas jag att det går över tills jag gifter mig som mamma brukar säga hihihi...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jaha okej vad tråkigt.. hoppas den är på väg bort nu iaf.
Aww vilket gulligt inlägg! Tack så mycket! Det värmer att någon bryr sig så.
Jag vet.. och jag har inte en aning om vad jag ska göra. Så fort vi pratar i telefon bråkar vi. Men det är lixom.. så fort vi säger hej frågar han var jag är och vem jag är med. Blir så jävla less på allt. Ska ju hem imorn också får se hur det går. Orkar inte med sånt skit iaf. Jag har sagt att vi lika gärna kan skita i allt om det ska va så här men det vill ja ju inte egentligen. Men det är upp till honom nu. Jo vi har varit tillsammans i över 1,5 år så tycker han borde lita på mig då.
Jobbar du fortfarande på WOW förresten? Jobbar du nått tittar ja gärna förbi hihi..
tack igen gumman.. puss

2007-09-11 @ 16:53:36
URL: http://emelielj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0